Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسامی نژاد ظهر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز ایران شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار داشت: پس از حادثه تلخ و ناجوانمردانه ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و تشییع باشکوه و حماسی مردم ایران اسلامی، عکاسان ایرانی بر خود لازم دانستند به نوعی عرض ارادت خودشان را به شهدای مقاومت نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکسی از تشییع شهدای مقاومت از همان ایام شهادت در دستور کار انجمن عکس بسیج هنرمندان قرار گرفت و تلاش کردیم این نمایشگاه آن‌گونه که در شأن این شهدای عزیز است برگزار شود و با فراخوانی، نسبت به جمع‌آوری عکس‌های عکاسان از تمام شهرهایی که مراسم تشییع در آن برگزار شده بود اقدام کردیم.

رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به نام‌گذاری نمایشگاه عکس شهدای مقاومت با عنوان «خاتم سلیمانی» بیان کرد: این نمایشگاه در ایام شهادت شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همزمان در ۱۷ کلان‌شهر کشور از جمله قم، تهران، مشهد و اصفهان برپا شد و همچنان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است و با توجه به چهره شناخته شده شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام، این نمایشگاه با همکاری‌های صورت گرفته به صورت همزمان در کشورهای سوریه، لبنان، عراق، پاکستان و افغانستان در حال برگزاری است.

وی در پایان افزود: در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس از محمد زائرنیا، حمید عابدی، بهمن عزیزی، زهرا شفیعی دهنوی، حسین حاجی‌لری، امیر حسامی نژاد، مریم هنرمند، مرتضی جابریان، احسان جزینی، سیدمصطفی خوشرو، محمد رفیعی موحد، محمدعلی جعفری ندوشن، زهرا سادات نصیحت‌کن، سمیه نوروزی، جابر غلامی، محسن روحیان، بانو صادق منش، مهدی بخشی سورکی، محدثه طباطبایی، تهذیب الحسین محمد، مهدی ورال و حسین یاراحمدی از مراسم تشییع شهدای مقاومت در شهرهای ایران و عراق در معرض دید عموم قرار داده شده است.

کد خبر 5108048

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی نمايشگاه عكس قم بسیج هنرمندان قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بارش برف کرمانشاه بوشهر گرگان ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)