Web Analytics Made Easy - Statcounter

با کمک خیرین جهادی شهرستان انزلی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد از زندان این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا محمدی اصل» عصر امروز(سه شنبه، ۹دی) در آیین آزاد سازی ۱۸زندانی جرایم غیر عمد شهرستان انزلی با تقدیر از فعالین خیر شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: با کمک، همدلی و مواسات خیرین انزلی و تاکیدات رییس سازمان زندان های کشور مبنی بر شناسایی و فعال کردن گروه های خیرین جهادی در زندان های کشور بار دیگر توانستیم ۱۸ زندانی را با ۱۵۰ میلیون تومان بدهی به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل زندان های گیلان با بیان اینکه این آزادی در ادامه پویش همیاری خیرین استان گیلان برای آزادی زندانیان در حرکتی جهادی با حضور خیرین شهرستان انزلی و همراهی مقامات قضایی این شهرستان انجام شد گفت: ۶۰ میلیون این بدهی توسط خیرین و ۹۰ میلیون نیز با اخذ رضایت از شکات تامین شد.



محمدی اصل با تاکید بر اینکه این حرکت جهادی در کل زندان های استان در حال انجام است، تلاش و کوشش مجموعه زندان های گیلان را اجرایی کردن اولویت های سازمانی با عزمی جدی دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف بلند و کوتاه مدت با برگزاری نشست های تخصصی و همفکری های مناسب و با ایجاد راهکارهای فنی و تخصصی تلاش می کنیم تا زندانیانی که امانت به دست ما هستند و دروان حبس را سپری می کنند با تعاملات بسیار ارزنده مقامات قضایی به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.



 «شادمان احمدی نژاد» نیز از خیرین گروه جهادی شهرستان انزلی در آزاد سازی زندانیان قدردانی کرد و گفت: روند آزادی زندانیان در ماه های آتی همچنان ادامه دارد.



رییس زندان بندر انزلی اذعان کرد: امیدواریم همچنان با تعاملات ارزنده مقامات قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری نیز رشد چشمگیری داشته باشیم.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: خیرین جهادی آزادی زندانیان زندان های گیلان شهرستان انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند