Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی  روز سه شنبه ضمن بازنشر توئیتی از تصویر بیلبوردی مزین به عکس سردار شهید «قاسم سلیمانی» در صفحه کاربری خود در توییتر در زیر آن نوشت: «تصویری بزرگ از قاسم سلیمانی در خیابان‌های غزه».

وی در ادامه با ادبیاتی که نشانه خشم او از این اتفاق است، افزود: «یک سوال از آقایان در غزه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا از عرب‌ها انتظار دارید با شما و آرمان‌هایتان همدردی کنند در حالی که با کسانی که چهار پایتخت عربی را اشغال کردند، همپیمان هستید؟».

در آستانه نخستین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او، تصاویر این شهید راه مقاومت، خیابان‌های شهر غزه را نیز مزین کرده است.

یک بیلبورد بزرگ در خیابان «الرشید» غزه نصب شده که روی آن تصویر، شهید سلیمانی در کنار مسجد‌الاقصی نشان داده می‌شود.

روی بیلبورد هم سخنانی از «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان تشییع پیکر شهید سلیمانی آورده شده است که گفته بود: « سلیمانی آن فرمانده شهیدی است که جان خود را فدای حمایت از مقاومت کرد. او شهید قدس است. او شهید قدس است. او شهید قدس است.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • فیلم/وضعیت خیابان‌های تل آویو و تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود