Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاسی گفت: ۲۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در قالب طرح ایران قوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری، برای رفع نیاز نیازمندان هم وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده و دچار مشکلات مالی و معیشتی شده اند و این کانون تلاش کرد تا در حد توان برای کمک به نیازمندان وارد صحنه شود.

 

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون240 بسته معیشتی و بهداشتی و 95 بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع شد، خاطر نشان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبری با عنوان رزمایش همدلی و مواسات آغاز و با اجرای طرح ایران قوی ادامه یافته است.

 

الیاسی گفت: در راستای اجرای طرح ایران قوی و همچنین رزمایش همدلی و مواسات فعالیت های گسترده ای را در کانون انجام داده ایم که تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه های مواسات در دست اجراست.

 

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در طول دوران مختلف برنامه های مختلفی اجرایی شده است و تهیه بسته های معیشتی شامل مایحتاج عمومی و اولیه زندگی و تهیه بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی ، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و همچنین وسایل بهداشتی برای بیماران بستری در منزل از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

 

وی یادآور شد: ضد عفونی کردن مسجد و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه های مهم کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در دوران شیوع کرونا بوده است که با قوت و همکاری اعضای کانون اجرایی شد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ایران قوی طرح ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار