Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا سال بدی را پشت سر گذاشت. 

بارسلونا سال عجیب و غریب 2020 را به اتمام رساند. 

به گزارش طرفداری، سال 2020 برای بارسلونا با خروج والورده آغاز شد. سرمربی که این تیم را دو فصل متوالی قهرمان لالیگا کرده بود جایش را به کیکه ستین داد تا هواداران بارسلونا یکی از بدترین دوره های هواداری شان را بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا از شر این مربیخلاص شد تا بالاخره رونالد کومان سرمربی باشد که سال 2020 را با بارسلونا به اتمام می رساند. آماری که ار بارسلونا در این سال به ثبت رسید به شرح زیر است: 

48 بازی  28 پیروزی  9 تساوی 11 شکست 99 گل زده 52 گل خورده 

بهترین گلزن بلوگرانا در این سال هم مطابق انتظار لیونل مسی بود با 26 گل زده؛ همچنین دیگر نکته قابل تامل رتبه کنونی کاتالان ها نسبت به سال گذشته است. بارسلونا سال 2019 را با رتبه نخست جدول به پایان رساند و 2020 را با رتبه ششم جدول به اتمام می رساند. 

همچنین بخوانید: 

بارسلونا 1-1 ایبار؛ بی ثبات مثل بارسا رونالد آرائوخو: مسئولیت اشتباهم را بر عهده می گیرم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بارسلونا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!