Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:17:30 GMT

هشدار بایدن از ماه‌های سخت آینده ناشی از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۱۱۸

هشدار بایدن از ماه‌های سخت آینده ناشی از کرونا

به گزارش ایرنا، جو بایدن عصر سه‌شنبه در اظهاراتی که درباره آخرین وضعیت همه‌گیری کووید-۱۹ در آمریکا مطرح کرد، با اشاره به کشف و تولید واکسن، افزود: از آنجا که ما یکی از سخت ترین سال ها را به عنوان یک ملت به پایان رساندیم ، من نسبت به آینده خوشبین هستم.

وی ادامه داد: واکسن‌هایی که کشف و تولید شده‌اند، امید زیادی به ما می‎‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتصاد ما آماده بازگشت و احیا است و من می‌توانم بازگشت به حالت عادی را در سال آینده ببینم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا اضافه کرد: من همچنین فرصت‌های باورنکردنی کشور را در سال‌های آینده در ایجاد شغل، در انرژی پاک ، برابری نژادی و موارد دیگر می‌بینم.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن ویروس کرونا انتخابات ۲۰۲۰ جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان