Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قزاقستان از امضای توافقنامه تجاری و همکاری بین اتحادیه اروپا و انگلستان حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: قزاقستان از توافقنامه تجاری و همکاری بین اتحادیه اروپا و انگلستان که 24 دسامبر امسال به امضا رسید، استقبال می‌کند.

هر دو طرف شرکای بزرگ و مهم قزاقستان هستند و ما معتقدیم این توافق نامه فرصت‌های جدیدی را برای تقویت روابط «نورسلطان» با «بروکسل» و «لندن» فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از توافق نامه مشارکت گسترده و همکاری با اتحادیه اروپا که در اول مارس سال 2020 میلادی لازم الاجرا شده قدردانی و امضا توافقنامه جدید دوجانبه در زمینه مشارکت استراتژیک و همکاری با انگلستان در سال 2021 میلادی را انتظار داریم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان اتحادیه اروپا انگلستان توافق تجاری اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • اعلام همکاری قزاقستان در بخش معادن با افغانستان
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان