Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:43:29 GMT

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۶۲۸۰

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ

اگر به دنبال سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه هستید این متن را بخوانید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام توشن، با افزایش عرضه سهام های شرکت های مختلف از یک سو و بازار پر سود بورس از سمت دیگر باعث افزایش باورنکردنی تقاضا برای خرید سهام شده است.

سرور مجازی بورس با اینترنت ۱۰ گیگ

از آنجایی که خرید سهام از طریق کارگزاری ها در یک ساعت مشخص صورت می‌گیرد، فقط افرادی که دارای سرور بورس با سرعت زیاد و پینگ های ۱ms هستند قادرخواهند بود تا در رقابت با دیگران پیشی بگیرند و در سفارش های اولیه یا اصطلاحاً سرخطی در ردیف های ابتدایی خرید سهام قرار بگیرند که مجموعه سرور بورس با قراردادن سرورهای قدرتمند در دیتاسنترهای ایرانی این قابلیت را برای شما کاربران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یک کامپیوتری است که در دیتانستر برج میلاد تهران نصب می‌شود و به صورت ۲۴ ساعته فعال است و دارای سخت افزار به مراتب قوی تر از کامپیوتر های خانگی است اما چیزی که آن رو متمایز می‌کند اینترنت بدون محدودیت و ۱۰ گیگابیت است که می‌تواند سرعت اینترنت ۴۰۰ برابر حتی اینترنت های ۴G را به شما بدهد و همچنین پینگ ۱ میلی ثانیه که برای سرخطی و قرار گرفتن در ردیف های اولیه فوق العاده مهم است و می توانی به راحتی هر  ۱ms یک بار درخواست خود را ارسال نمایید.

مواردی که لازم است در زمینه سرور بورس بدانید در پایین آورده شده است:

۱. سرور بورستون باید داخل ایران باشه!

ابتدا قبل از هر چیزی بایستی سرور مجازی بورس ایرانی تهیه کنیم زیرا سرورهای هسته بورس نیز در ایران قرار دارد و بایستی موقعیت سروری که اقدام به خرید می‌کنید هم ایران باشد و این سرورها بایستی در دیتاسنترهای با کیفیت ایرانی باشد که پینگ نسبتا مناسبی به هسته ی بورس داشته باشد.

سرور های قدرتمند در برج میلاد تهران

۲. سرور مجازی بورس با ویندوز های معمولی چه تفاوتی دارد ؟

سرور مجازی بورس همان کامپیوتر شماست و ویندوز است فقط در جایی است که سرعت اینترنت در آن محدودیتی ندارد به زبان ساده، دیتاسنتر اینترنت را از طریق دارک فیبر به شرکت های سرویس دهنده اینترنتمنتقل می‌کند و بعد از آن هم اینترنت را تقسیم می‌کنند و به مشترکین خودشون ارائه می‌کنند به همین دلیل هم پینگ بالا است ولی ما سرور بورس را مستقیم در همان دیتاسنتر نصب کردیم و شما این راه را طی نمی‌کنید و مستقیم از اینترنت همان دیتاسنتر اقدام به خرید می‌کند و اتصال به آن هم از طریق Remote Desktop صورت می‌گیرد که بسیار راحت است.

۳. از چه جایی سرورهای مجازی بورس تهیه کنیم؟

قبل از هر چیز بطور خلاصه باید سرور مجازی ایران با پورت ۱۰ جی و پینگ ۱ms تهیه کنید متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که اقدام به سوء استفاده در فروش سرورهای مجازی بورس می‌کنند و با عدد های غیر واقعی اقدام به فریب مشتری ها می‌کنند. نهایت تست اپلودی که در سرورهای ۱۰ گیگابایت می‌گیرید باید سرعت بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ باشد که متاسفانه مشاهده شده دوستان با اضافه کردن سرورهای خودشون در سایت اسپید تست با استفاده از سرور مجازی مجموعه خودشون به سرور خودشان تست سرعت میدن که رقم های عجیب آپلود ۳ یا حتی ۸ هزار می‌بینیم که این عدد به هیچ عنوان واقعی نیست و با تغییر سرورهای مقصد متوجه این امر خواهید شد و نکته عجیب دیگری که درج میکنند سرعت دانلود مثلا ۱ گیگ در ثانیه در صورتی که اگر تست سرعت ۸ هزار مگابیت هست سرعت دانلود هم باید نزدیک ۸ گیگ در ثانیه باشد که این عدد ها متاسفانه باهم تناسب ندارند پس با دقت خرید کنید و گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید.

۴. آپتایم و عدم قطعی سرور:

سرور مجازی باید آپ تایم بالایی داشته باشد و دارای عدم قطعی باشد. تا در ساعت های مختلف بورس دچار اختلال نشوید.

۵. حتما سرورهای مخصوص بورس بخرید!

متاسفانه مشاهده شده vps بورس که به خریداران بورس داده می‌شود به کاربران دیگری هم فروخته می‌شود و با توجه به اینکه کاربران دیگر مانند مدیران سایت ها استفاده های مختلفی مانند خروجی گرفتن و دانلود و آپلود زیادی دارند باعث کندی سرورها مخصوصا ، سرورهای اشتراکی می‌شوند.

سرور مخصوص بورس با اینترنت پر سرعت

۶. چگونه کیفیت سرور را تست کنم؟

یکی از بهترین وب سایت ها برای تست سایت SpeedTest.net می باشد. کافیست وارد این سایت شوید و با یک یا دو دیتاسنتر مختلف تست نمایید. بایستی حتما پینگ ۱ms باشد و سرعت آپلود و دانلود بالای ۱۰۰۰ باشد که می‌توانید در قیمت بالا نمونه تست عالی سرورهای با کیفیت سرور بورس را مشاهده کنید.

 سرور مجازی بورس چه کمکی به من خواهد کرد ؟

از آنجایی که هسته بورس درخواست‌ها را هر ۱ms ثانیه یکبار پردازش می‌کند داشتن پینگ ۱ms ثانیه یکی از مهمترین نکات است و مکمل پینگ سرعت ارسال درخواست می باشد که در اینجا اگر رقیبانتان هم پینگ ۱ms داشته باشند، فقط اشخاصی موفق تر هستند که سریع تر درخواست خود را به هسته بورس ارسال کنند و در اینجا هم که سرعت آپلود مهم خواهد بود.

پیشنهاد می شود متن " بهترین سرور مجازی بورس را از کجا تهیه کنم؟ " را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید.

سرور بورس همراه با ربات سرخطی رایگان

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان جهت خرید سرور مجازی بورس به همراه ربات سرخطی رایگان دارید همین حالا با شماره ۹۱۰۰۲۷۷۲ ۰۲۱ تماس حاصل نمایید و یا به سایت serverbours.com جهت مشاهده نمونه سرخطی های موفق کاربران این سرور ها و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی