Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دکتر «علی زینی‌وند» در آستانه برگزاری سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از همه دوستداران و دلدادگان سردار دل‌ها خواست تا با توجه به شرایط بیماری کرونا در این ایام به استان کرمان سفر نکنند.

به گزارش ایسنا، وی با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد: شرایط کشور به لحاظ بیماری کرونا مناسب نیست و در ۲۰ روز گذشته آمار فوتی‌های کشور به مرز ۵۰۰ نفر در روز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در جلسه ستاد ملی مقابه با کرونا تذکر جدی دادند تا محدودیت‌ها اعمال شوند.

استاندار کرمان افزود: با اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند مصوب ستاد ملی کرونا، امروز وضعیت استان و کشور به حالت نسبتا باثباتی رسیده، اما شکننده است و بر این اساس در همه شهر‌ها در تقسیم‌بندی رنگی زرد، نارنجی و قرمز، مراسم آیینی و مذهبی و تجمعات ممنوع اعلام شده است.
زینی‌وند اضافه کرد: همه ملت ایران، علاقه‌مند و دلداده این هستند که سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسمی با شکوه و شبیه تشییع پیکر ایشان برگزار شود، اما محدودیت‌های کرونایی وجود دارد.

استاندار کرمان گفت: خانواده شهید سلیمانی نیز در دیداری که با ایشان داشتیم تاکید نمودند هرگونه تصمیم گیری در این زمینه به ستاد ملی سپرده شود و ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا نیز برگزاری تجمعات در این زمینه را ممنوع کردند.

وی از همه ملت ایران و عاشقان سردار دل‌ها و هم‌استانی‌های درخواست کرد به هیچ وجه در این ایام به کرمان سفر نکنند و گفت: احساسات مردم را درک می‌کنیم، اما سلامت مردم بسیار مهم است. الان در استان کرمان هیچگونه پذیرشی برای مسافر و زائر وجود ندارد و محدودیت شدید برای برگزاری مراسم‌ها اعمال می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: برنامه‌هایی تحت عنوان هفته مقاومت تدوین شده که با فرماندهی سپاه ثارالله و دیگر مسئولان برنامه‌ها هماهنگ شده است تا این برنامه‌ها در قالب فضای مجازی برگزار و بهره‌برداری شود.

وی تاکید کرد: از همه مردم ایران درخواست داریم که از شهر‌های مختلف استان و استان‌های کشور در این ایام به کرمان تشریف نیاورند که محدودیت شدید از ورودی استان قائل هستیم و پس از ریشه کنی کرونا ویروس و عادی شدن شرایط برای زیارت مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به کرمان تشریف بیاورند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مزار شهید سلیمانی زیارت استاندارکرمان کرمان حاج قاسم سلیمانی سپهبد قاسم سلیمانی کرونا صراط ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر

پلیس راهور فرماندهی انتظامی قائم شهر از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت حوالی خیابان‌های ورزشگاه شهید وطنی همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، پلیس راهور قائم شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی، به منظور روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور، تمهیدات و محدودیت ها‌ی ترافیکی در خیابان‌های اطراف ورزشگاه برقرار می‌شود.

این اطلاعیه درباره محدودیت‌های ترافیکی مورد نظر آورده است:

خیابان کارگر حد فاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله به‌صورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد اعمال می‌شود.

خیابان شریعتی حد فاصل چراغ قرمز سینا تا انتهای خیابان محدودیت ترافیکی است.

 در خیابان خزر 6 محدودیت کامل برقرار است.

محدودیت تردد و ترافیکی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه و انتهای خیابان مدرس روبه‌روی نساجی شماره یک به سمت میدان طالقانی محدودیت تردد خواهد بود.

شهروندان برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

پلیس راهور قائم شهر از شهروندان و تماشاگران خواست برای تماشای بازی امروز با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع است، از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و برای حضور در محل مسابقه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر حدود 90 سال قبل به عنوان بخشی از مراتع این شهر به شمار می‌رفت تا اینکه شهریور سال 1320 در پی اشغال شمال ایران توسط قوای اتحاد جماهیر شوروی پادگان نظامی احداث شد و به مرور زمان روس‌ها برای ایجاد شور و نشاط و تقویت قوای بدنی سربازان خود زمین فوتبال درگوشه‌ای از پادگان را ایجاد کردند.

بعد از خروج قوای شوروی از قائم شهر این مکان با حفظ کاربری ورزشی فعالیت خود را ادامه داد و با تلاش مرحوم عباس اسفندیاری که بعد‌ها به عنوان پدر ورزش قائمشهر نامیده شد، گسترش یافت. 

این زمین ورزشی تا قبل از انقلاب نام خاصی نداشت، پس از انقلاب مدتی به "افتخاری" معروف بود و بعد از شهادت "محمدرضا وطنی" این زمین ورزشی که به یک استادیوم مبدل شده بود به نام این شهید ورزشکار مزین شد.

بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز دوشنبه ساعت 18 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان