Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: شخصیت سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را «پهلوان نامدار» نام‌گذاری کردیم و امیدواریم منش و مرام پهلوانی وی را در جامعه زنده و همه از آن پیروی کنند.

همایش پیاده‌روی به مناسب سالروز شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» امروز (چهارشنبه)  از ساعت ۷:۳۰ در مقبره شهدای گمنام بوستان نهج‌البلاغه با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و روسای برخی از فدراسیون‌ها و شخصیت‌های ورزشی و با همکاری فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالحمید احمدی» در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با مشارکت خوب همه فدراسیون‌های ورزشی به یاد سردار شهید «قاسم سلیمانی» برگزار شد. این شهید عزیز محبوب ورزشکاران بود و به آنان خیلی عنایت داشت و طی یکسال گذشته بارها توسط جامعه ورزش شاهد عرض ارادت و دلبستگی همه به این شخصیت بزرگوار بودیم.

وی افزود: در این مدت در اقصی نقاط کشور اصرار داشتیم هر افتتاحی در هر برنامه با نام سردار سلیمانی باشد تا ما هم بتوانیم منش و مرام و راه وی را دنبال کنیم. همچنین شخصیت سردار سلیمانی را «پهلوان نامدار» نامگذاری کردیم و امیدواریم مرام و منش پهلوانی وی را در جامعه پیروی و زنده کنیم.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: امروز یک برنامه مختصر محدودی با حضور روسای فدراسیون‌های  ورزشی و چهره‌های نخبه ورزشی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کردیم و با آرمان‌های آن شهید بزرگوار تجدید میثاق می‌کنیم.

وی یادآور شد: یکی از تلاش‌هایی که انجام شده این است تا از ظرفیت‌های فرهنگی در بازی‌های یارانه‌ای ورزش همگانی استفاده کنیم. این امر ظرفیت خوبی است تا از اسطوره‌های جهادی در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران