Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:54:30 GMT

کلوپ: بعید است تیاگو امروز به ترکیب برگردد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۷۰۱۳

کلوپ: بعید است تیاگو امروز به ترکیب برگردد

در آستانه دیدار امروز لیوپول و نیوکاسل، یورگن کلوپ می گوید بازگشت تیاگو آلاکانتارا به ترکیب قرمزها از این بازی بعید است.

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلاکانتارا هافبک اسپانیایی که تابستان گذشته از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست برای قرمزها تنها دو بازی انجام داد و سپس از ناحیه زانو مصدوم شده و دو ماه است که از میادین دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او اخیرا شرایط بهتری پیدا کرده و به بازگشت نزدیک شده است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی امروز تیمش مقابل نیوکاسل اما گفت که حضور تیاگو در این مسابقه بعید به نظر می رسد.

 

 

تیاگو از اواسط اکتبر و در جریان دربی مرسی ساید مقابل اورتون مصدوم شد و تا امروز دیگر به میدان نرفته است. او اما روز دوشنبه این هفته به تمرین لیورپول اضافه شد تا شایعات درباره بازگشت او قوت بگیرد.

 

یورگن کلوپ در آستانه بازی امروز تیمش با نیوکاسل به خبرنگاران که از شرایط تیاگو می پرسیدند گفت:" من هم خیلی دوست دارم بازی کردن تیاگو در کنار بچه ها را ببینم. او چند دقیقه ای هم برای ما بازی کرد و بعد مصدوم شد. بله شکی نیست که ما منتظر بازگشت او هستیم ولی من نمی دانم. بگذارید این را بگویم که واقعا بعید به نظر می رسد که تیاگو با ما به نیوکاسل سفر کند".

 

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیاگو به چند جلسه تمرینی نیاز دارد. او مدت زیادی دور بوده و مصدومیتش واقعا سخت و جدی بوده است. البته تیاگو دچار پارگی عضلانی یا شکستگی نشد ولی با اینحال مصدومیت جدی او مدتی زمان لازم داشت و دارد. ما نمی توانیم عجله بکنیم و این کار را نخواهیم کرد".

 

 

بایرن مونیخ لیورپول تیاگو آلکانتارا یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیورپول تیاگو آلکانتارا یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت