Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی در گفت و گو با برنامه فرمول یک  درباره حضورش در یاسوج و تقدیم مدال نایب قهرمانی آسیا به خانواده هوادار فقید گفت: فکر می‌کنم این اتفاق تلخ‌تر از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا بود. همه مجموعه پرسپولیس ناراحت هستیم و من به نمایندگی از این مجموعه بزرگ وظیفه خودم دانستم حضوری خدمت خانواده‌اش برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد دوباره گل محمدی از مدیران پرسپولیس

وی درباره اشتباه مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بازی با اولسان در فینال آسیا تصریح کرد: فوتبال است و تمام فوتبالیست‌های بزرگ دنیا بخصوص در خط دفاعی ممکن است اشتباهات مرگبار انجام بدهند. شیری بنده خدا هم برای تیم زحمت کشیده است. فشار و استرس بازی زیاد بود. مقابل نساجی هم یک اشتباه کرد و شاید اتفاق بازی با اولسان بی تاثیر نبوده است. از همه پرسپولیسی‌ها و از همه تیم ناراحت‌تر خود مهدی شیری است.

سرمربی پرسپولیس درباره گل نزدن‌های آرمان رمضانی مهاجم تیمش تصریح کرد: آرمان رمضانی یک پاس گل داد. با توجه به فیزیک خوب و انگیزه بالایی که دارد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

گل محمدی درباره جدایی بشار رسن هافبک عراقی یادآور شد: زیاد راجع به بشار صحبت کردم. او بازیکن واقعاً مهمی برای ما بود. بشار در حفظ توپ، گل سازی و از نظر تکنیک خیلی خوب بود. پیدا کردن جایگزین برای بشار واقعاً سخت است. این اتفاق برای من قابل درک نیست که چرا چنین کاری کردند آن هم بدون اجازه سرمربی که نباید یک بازیکن از تیم جدا یا به تیم اضافه شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: اولین چیز این است که سرمربی باید تصمیم بگیرد و راضی باشد. اصلاً در جریان - جدایی بشار- نبودم. اگر از همان اول می‌دانستم جلوی قضیه را می‌گرفتم ولی متاسفانه توافق مخفیانه‌ای انجام دادند که شأن و شخصیت باشگاه را زیر سوال بردند. بیانیه ۱۵ بندی -باشگاه پرسپولیس- هم توجیهی بود برای کار بدشان. همیشه باید نزد هواداران پاسخگو باشند.

کد خبر 576663 برچسب‌ها یحیی گل محمدی - فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال باشگاه پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است