Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو شورای نگهبان گفت: با شعارهای فتنه‌گران اهدافشان مشخص شد بر مردم دانستند که شبهه‌افکنی و تقلب پوششی برای بر براندازی ولایت‌فقیه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در سخنرانی مراسم 9 دی در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار شد با اشاره به زندگی کوتاه اما توأم با درس حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زندگی سراسر نور دخت نبی مکرم اسلام در 3 دوره کودکی، زندگی خانوادگی و دوران کوتاه بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) تقسیم شد که دوره پایانی دوره‌ای کلیدی است و اگر تحلیلگران به ‌درستی و با دقت به آن بپردازند متوجه اهمیت جایگاه ولایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تحولات سال 88 و بصیرت ملت ایران افزود: فتنه‌گران در سال 88 چنان تاخت و تاز می‌کردند که گویا کار تمام شده و شعارهایشان مسیر براندازی ولایت که همان اصل نظام است را هدف قرار داده بود.

عضو شورای نگهبان بیان کرد: آن چه در سال 88 اتفاق افتاد بی‌سابقه نبوده و تاکنون اسلام ریزش‌های بسیاری را به خود دیده که این حیله‌ها آخرین فتنه‌ها نیست و اسلام تاکنون مصائب بسیاری را شاهده بوده است.

ماموستا شیرزادی: ملت ایران در حماسه 9 دی نقشه‌های شوم چندساله فتنه‌گران را سرکوب و در نطفه خاموش کردندامام‌جمعه بادرود: حماسه 9 دی تمامی محاسبات دشمن را به هم ریختآتش فتنه گران با حماسه 9 دی خاموش شد

خاتمی بصیرت را مسئله مهم بیداری در مقابل فتنه‌های دشمنان اسلام دانست و افزود: بصیرت یعنی کنار زدن پوسته‌ها و دیدن واقعیت که 7 نکته مهم برای جلوگیری از جداشدن از انقلاب را در خود نهفته و از آن می‌توان به عناوینی همچون انقلابی ماندن، در برابر دشمنان انعطاف پذیر نبودن، از ولایت جدا نشدن، به مردم به چشم ابزار نگاه نکردن، عدم ایجاد شبهه و در نهایت دروغ نگفتن اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان برای روشن نگه‌داشتن فتنه نیاز به ابزار شبهه‌افکنی (سخنی که شبیه حق است ولی باطل است) داشتند که با نام تقلب آن را آغار کردند و پس از آن با صدور بیانیه‌های پوچ اقدامات بعدی که همان دروغگویی و صدمه‌زدن به مردم بود را ادامه دادند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: سیمای عریان هدف‌های فتنه‌گران در سال 88 در شعارهایی که می‌دادند مشخص بود و در 9 دی شعار "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" پاسخ تمام بی‌حرمتی‌های فتنه‌گران شد.

انتهای پیام/ح          

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود