Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: سیاستگذاری خرید و تایید واکسن بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و جمعیت هلال احمر براساس نظر وزارت بهداشت عمل می‌کند.

محمد حسن قوسیان مقدم در خصوص نحوه واردات واکسن کرونا گفت: از آنجایی که وظیفه دریافت کمک‌های بین‌المللی طبق ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران بر عهده جمعیت هلال احمر است، یکی از موسسات خیریه خارج از کشور برای اهدای ۱۵۰ هزار دوز واکسن «فایزر» اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این موسسه خیریه بتواند ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هلال احمر تحویل دهد با نظر سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.

قوسیان مقدم همچنین در خصوص خرید واکسن کرونا گفت: سیاستگذاری خرید و تایید واکسن بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و جمعیت هلال احمر براساس نظر وزارت بهداشت مبنی بر واردات واکسن به میزان یک میلیون دوز با شرکت‌های تولید کننده واکسن مذاکراتی را انجام داده است که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر