Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب سپاه گفت: نقشه های شوم و پیچیده دشمنان با بصیرت مردم خنثی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت در شهرستان بناب اظهار داشت: در چنین روزهایی بود که دشمنان قاطعانه متوجه شدند با هیچ نقشه و سلاحی نمی توانند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب سپاه افزود:در فتنه سال 88 دشمنان از میلیاردها دلار و تفکرات صدها دانشمند خود برای اجرای نقشه‌های شوم خود بر علیه این ملت استفاده کردند اما ملت بزرگ ایران با بصیرت نقشه های شوم و پیچیده آنها را نقش بر آب کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در ایام فتنه 88 عده‌ای از عوامل خودی که در انقلاب نقش ها و سمت‌های مختلفی را بر عهده داشتند با بی تدبیری زمینه را برای اجرای نقشه‌های شوم دشمنان فراهم می کردند که در کوتاه ترین زمان آنها نیز به اشتباهات خود و نقشه شوم و پیچیده دشمن پی برده و به جمع مردم انقلابی کشور بازگشتند.

حماسه 9 دی بصیرت و وقف شناسی مردم ایران را ثابت کردویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت دانشگاه‌ استان قم اعلام شدبصیرت مردم فتنه 88 را ‌خنثی کرد‌ / امنیت ملی‌مان را مدیون حاج قاسم هستیم‌ویژه‌برنامه‌های "دهه بصیرت و ولایت" در استان یزد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و سایر دشمنان انقلاب با اصل و ریشه این فرهنگ اجتماعی، مردمی و اسلامی می باشد گفت: از زمان ظهور انقلاب اسلامی در این کشور دشمنان از هر راه و روشی برای براندازی آن استفاده کردند چرا که از گسترش انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان هراسان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات اخیر آمریکا جو بایدن رئیس جمهور جدید این کشور منصوب شد اما همه باید بدانند همین شخص موافق اجرای سخت ترین تحریم ها بر علیه همین ملت بوده و خواهد بود و نباید هیچ وقت فریب حرف ها و حیله های این دشمنان قسم خورده را بخوریم.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب سپاه در پایان با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات کشور به دستان خود مردم و مسئولان قابل حل هستند، گفت: کشور ایران باید در تمام عرصه های علمی، فناوری و سایر حوزه ها خود را به شدت قوی کند تا وابسته به کشورهای دیگری نباشد و بتواند انقلاب اسلامی و مردمی خود را حفظ کرده و از سایر مظلومان جهان حمایت کند.

انتهای پیام/115/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فتنه 88 آذربایجان شرقی فتنه 88 آذربایجان شرقی نقشه های شوم شوم و پیچیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه