Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بازرسان مرکز بهداشت محیط و حرفه‌ای امسال در قالب طرح بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی این شهرستان توانستند هزار و ۳۶۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را که بیشتر شامل نوشابه، چیپس، پفک، آبلیمو و دیگر خوراکی‌ها بود را از این مراکز کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرور افزود: همچنین در همین رابطه از ۳ هزار و ۴۴۴ اماکن و مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی بازدید شد و ۸۵ واحد صنفی اعم از سوپرمارکت، غذاخوری، چایخانه، قلیان سرا و گل فروشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوبه ستاد کرونا نیز پلمب شده است.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، از طریق تلفن مستقیم ۰۴۴۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد یا سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ اعلام کنند تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدوم سازی مواد غذایی بهداشت و درمان ویروس کرونا مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات