Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: در نگاه بشری به نتیجه رساندن راه حاج قاسم سلیمانی بزرگترین انتقام از دشمنان ایشان است.

به گزارش ایسنا، حسن اکبری صبح امروز در همایش سراسری مکتب تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شده بود با بیان این‌که وقتی شهید قاسم سلیمانی ترور شد مردم در کشورهای مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند و در راستای نکوداشت یاد و راه ایشان مراسم‌های مختلفی را برگزار کردند در بخشی از صحبت‌های خود به چگونگی تشکیل جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام استکبار اشاره کرد و گفت: امروز بشریت نظم خود را از بابت کاهش سلطه‌گری آمریکا در عرصه جهانی مدیون فعالیت‌های جریان مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل بین‌الملل با برشمردن برخی از طرح‌ها و توطئه‌های آمریکا در طی سالیان اخیر برای منطقه و جهان اسلام خاطر نشان کرد: آنها در ابتدا می‌خواستند طرح خاورمیانه بزرگ را اجرا کنند ولی حاج قاسم و جریان مقاومت در برابر این جریان و دسیسه ایستاد. آنها در ادامه تلاش کردند که جهان اسلام را تجزیه و به کشورهای مختلف تبدیل کنند. آنها در همین راستا در ابتدا تلاش کردند که جریان مقاومت را در منطقه حذف کنند و در همین راستا جنگ 33 روزه ایجاد کردند ولی در این مرحله با شکست روبه‌رو شدند.

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان این‌که در مرحله‌ی بعد دشمنان اقدام به ایجاد داعش کردند، اظهار کرد: داعش توسط اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها طراحی شده بود و تلاش داشتند که یک دین جعلی را به جهانیان معرفی کنند تا از این طریق یک بحران طولانی را در جهان اسلام ایجاد کنند ولی این موضوعی است که با تلاش و ایستادگی جریان مقاومت سردار سلیمانی و دوستانش با شکست مواجه شد.

اکبری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اعتقاد بر این‌که افول قدرت هژمونی آمریکا آغاز شده است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد موضوع این است که سرنوشت رژیم صهیونیستی چه خواهد شد.

وی همچنین با بیان این‌که در نگاه بشری به نتیجه رساندن مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی بزرگترین انتقام از دشمنان است، ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی در راه مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم تلاش و کوشش کرد و یک مجاهد فی سبیل‌الله بود. حاج قاسم سلیمانی در هر جبهه‌ای که در مقابل نظام سلطه ایستاد با حداقل امکانات توانست به پیروزی برسد و روند را تغییر دهد.

معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با شهادتش ماندگار شد و این وظیفه ماست که راه و مکتب ایشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مجمع جهانی بیداری اسلامی حاج قاسم سلیمانی جریان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏