Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از بازگشایی باغ رضوان و آرامستان های محلی خبرداد و گفت: برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

به گزارش ایمنا، احمدرضا مرادی در این باره اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از هشتم آذرماه در راستای رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا ورودی‌های باغ رضوان و آرامستان های محلی بسته شد و برگزاری مجالس ترحیم نیز در آرامستان‌ها امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان در ایام مسدود بودن ورودی‌های آرامستان ها تصریح کرد: ورودی‌های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی باز گشایی می‌شود، اما برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی باید از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط‌های سربسته خودداری کرده همچنین با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افزود: حضور در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور می‌بایست با کمترین نفرات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

مرادی خاطرنشان کرد: خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده نیز باید با کمترین نفرات و بسیار محدود همچنین در زمان کوتاه برای انجام آئین خاک‌سپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: از توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی غیر بسته بندی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات به شدت پرهیز کنند.

کد خبر 465220

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر آرامستان باغ رضوان سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باغ رضوان و آرامستان های محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

مجید احمدی مسئول پخش آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: برای تسهیل تردد شهروندان در آرامستان بهشت رحمت آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر این آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

وی افزود: بر همین اساس با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در ۱۱ روز معابر آرامستان آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد