Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کلاس ارتقاء داوری درجه یک به ملی که بالاترین سطح ارتقاء داوری در کشور بوده، در سنندج برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از سنندج، استان کردستان همیشه از نبود یک تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور رنج برده اما داوران استان به خوبی این معضل را پوشش داده‌اند و با قضاوت‌های خود در بالاترین سطح کشوری نام کردستان را زنده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس ارتقاء داوری درجه یک به ملی که بالاترین سطح ارتقاء داوری در کشور است به میزبانی هیئت فوتبال استان برگزار شد تا کردستان به عنوان اولین استان انتخاب شود که بعد از شیوع کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کلاس ارتقاء داوری برگزار می‌کند.

این کلاس سه روزه که به مدرسی «فریدون اصفهانیان» عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران این فدراسیون در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، 19 نفر از داوران و کمک داوران از استان‌های کردستان، هرمزگان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، اصفهان، همدان و زنجان شرکت کردند که در پایان از شرکت‌کنندگان تست آمادگی جسمانی و آزمون قوانین فوتبال به عمل آمد.

فریدون اصفهانیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران این فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این کلاس گفت: کلاس داوری درجه یک به ملی به مدت سه روز در استان کردستان به بهترین شکل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و توانستیم آخرین تغییرات قوانین را به داوران آموزش بدهیم.

وی با تمجید از پیشرفت داوری در استان از آینده روشن جوانان کردستانی در عرصه قضاوت خبر داد و افزود: خوشبختانه استان کردستان در چند سال اخیر همیشه در زمینه داوری موفق عمل کرده و داوران خوبی از استان در لیگ‌های کشوری حضور داشته‌اند.

اصفهانیان گفت: هدف کمیته داوران شناسایی داوران جوان و مستعد شهرستانی است تا بتوانیم از وجود این استعدادها در بالاترین سطح داوری کشور استفاده کنیم.

گزارش|روایت تلخ کمک‌داور آسیایی از نبود امکانات؛ مسئولان داوران را نمی‌شناسند‌اصفهانیان: برای اینکه حقی از تیم‌ها ضایع نشود داوران را افزایش دادیم/ برای شرکت در انتخابات تابع قانون هستیم

شاهو اصلانی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: خوشبختانه کلاس بسیار مفیدی برای داوران برگزار کردیم و به بهترین شکل از تجربیان آقای اصفهانیان استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: سیاست کمیته داوران هیئت فوتبال استان کردستان شناسایی داوران با استعداد و معرفی این افراد به کمیته داوران کشور است.

داور مطرح سال‌های نه چندان دور لیگ برتر کشور گفت: خوشبختانه در حال حاضر با وجود آرمان اسعدی به عنوان کمک داور بین‌المللی، کمیته داوران فدراسیون حساب ویژه‌ای را روی داوران استان باز کرده و باید با برنامه‌ریزی مناسب همچنان در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

اصلانی بیان کرد: در هفته های گذشته داوران استان به طور منظم در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم کشور قضاوت‌های خوبی داشته‌اند که جای خوشحالی دارد و امیدوارم باحمایت‌های رحمانی رئیس هیئت فوتبال کردستان، این موفقیت‌ها را دو چندان کرده و شاهد حضور داوران و کمک داوران بیشتری از استان در لیگ‌های کشوری باشیم.

انتهای پیام/489/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتقاء داوری استان کردستان بالاترین سطح کمیته داوران هیئت فوتبال برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است