Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:36:22 GMT

کشف محموله بزرگ تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۲۱۰

کشف محموله بزرگ تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل

ایسنا/مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل موفق شدند، بیش از ۳۰۰ قطعه پرنده تاکسیدرمی شده قاچاق را کشف و ضبط نمایند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی اظهارکرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل درپی گشت و کنترل شبانه در روستای بایجان منطقه کوهستانی  لاریجان آمل، موفق به توقیف خودروی حامل پرندگان قاچاق تاکسیدرمی شده که از آمل به سمت تهران در حرکت بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این راستا دو متخلف دستگیر و ۳۰۸ قطعه پرنده تاکسیدرمی شده از مجموع ۸ گونه شامل کاکایی ها، مرغابی ها، سبزقبا، زنبورخوار، کبک و قرقاول نیز کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تقدیر از همکاری ریاست دادگاه عمومی بخش لاریجان گفت: پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی استان شد.

ابراهیمی کارنامی در پایان تاکید کرد: محیط بانان سختکوش و پرتلاش استان به صورت شبانه روزی در حال گشت و پایش حوزه استحفاظی استان بوده و  با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، با متخلفین شکار و صید برخورد قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تاكسيدرمي حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم

آقای خبیر دوستدار محیط زیست، ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می‌کند و به محیط زیست شان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد، آن‌ها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.

این دوستدار محیط زیست بیان کرد: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.

آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آن‌ها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان