Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:34:00 GMT

امیری خراسانی رییس فدراسیون روستایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۲۳۸

امیری خراسانی رییس فدراسیون روستایی شد

به گزارش ایرنا، «فدراسیون روستایی- بازی‌های بومی و محلی» اولین فدراسیونی است که انتخاباتش بعد از یک وقفه تقریباً سه ماهه برگزار می‌شود.

 در این دوره ۱۰ نفر نامزد رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بودند که محمد تقی امیری خراسانی، محمود علیزاده، سید حسن میرمحمدی و افشین هادی چگینی برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده و میرمحمدی در مجمع غایب بودند و این موجب شد تا عدم حضور آنان به معنای انصراف از رقابت تلقی شود.

در این مجمع ۴۲ نفر حضور داشتند که محمدتقی امیری خراسانی با کسب از  ۲۹ رای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون برای چهار سال انتخاب شد.

 هادی چگینی نیز  ۱۱ رای کسب کرد و یک رای سفید بود.

 آخرین انتخابات این فدراسیون مهرماه سال ۹۶ برگزار شد که طی آن غلامرضا جعفری موفق شد رای اکثریت مجمع را برای ادامه مدیریت در این فدراسیون بگیرد.

 وی خردادماه امسال به خاطر قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان جای خود را به عباسعلی اکبری داد که حکم سرپرستی فدراسیون را از وزیر ورزش گرفته بود.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان سید عبدالحمید احمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، محمدرسول خدادادی سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضا مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی امروز (چهارشنبه) در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ اظهار داشت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رأی از سوی اعضا این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردوهای آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر است.

خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را مهیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شد. در سال جاری قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم.

داداش‌پور: خلق، توسعه و تعمیق فناوری در ورزش با المپیاد ورزش‌های فناورانه

هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان نیز با بیان اینکه مجمع محفلی برای ارائه دیدگاه‌های متفاوت است و هر کدام از اعضا می‌توانند نظرات خود را اعلام کنند؛ گفت: سازمان امور دانشجویان به حوزه ورزش توجه ویژه دارد و همواره به اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کمک کرده است تا بتواند شرایط بهتری را برای دانشجویان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش دانشگاهی رخ دهد، اظهار کرد: ما باید بتوانیم به ورزش دختران در دانشگاه‌های کشور توجه بیشتری داشته باشیم زیرا معتقدیم فارغ از جنسیت همه نیاز به ورزش دارند و دختران سرزمین ما به دلیل توانمندی‌هایی که در عرصه‌های مختلف دارند، استحقاق این توجه ویژه را دارند.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه سعی کردیم لیگ دانشگاهی را فعال کنیم زیرا لیگ پیش از این در فضای کشور وجود داشت اما در فضای دانشگاه تقریباً وجود نداشت، تصریح کرد: سال گذشته ۳ لیگ دانشگاهی را فعال کردیم و امسال ۷ لیگ دیگر را فعال خواهیم ساخت این به معنای توجه بیشتر به حوزه لیگ‌های دانشگاهی است.

وی ادامه داد: بنده معتقد هستم به هر میزان به لیگ‌های دانش‌آموزی و دانشجویی توجه داشته باشیم، بنیان‌های ورزش در کل کشور تقویت خواهد شد. ورزش قهرمانی و همگانی را برگزار و المپیاد ورزش‌های بومی و محلی را احیا خواهیم کرد تا بخشی از ورزش‌های بومی محلی خود را در چهارچوب اهداف ملی قرار دهیم.

داداش‌پور با اشاره به اینکه المپیاد جدیدی را با عنوان المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی راه‌اندازی کردیم، یادآور شد: این المپیاد در سه حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

وی افزود: فناوری در حوزه ورزش مغفول مانده است. توجه ما این است تا به خلق، توسعه و تعمیق فناوری در ورزش کمک کنیم. بر اساس آمار ۳۴ میلیون نفر از افراد جامعه به بازی‌های دیجیتال می‌پردازند و این نشان می‌دهد که ما از حوزه فناوری در این بخش غفلت کرده‌ایم. بنابراین برگزاری این المپیاد فرصت بی نظیری است تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز با بیان اینکه مشارکت بانوان از کلیدهای مهم پیشرفت است؛ گفت: دنیا بر موضوع مشارکت خانم‌ها در مسائل تصمیم‌ساز کشور توجه دارد و قوی‌ترین فدراسیون ما از نظر نگاه علمی و توانایی فکری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ورزش به عنوان مهم‌ترین عنصر و ابزار تربیت در جامعه است و از آنجایی که بانوان بخش بزرگی از جامعه هستند بنابراین مشارکت آن‌ها نقش زیادی در توسعه کشورها دارد.

کد خبر 6094248 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!