Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی از استان‌های فعال کشور در این رشته ورزشی حمایت همه‌جانبه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و اهمیت به تمدن و فرهنگ ایران گام مهمی در دستیابی به اهداف ورزش و جوانان است که به همین منظور رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با مسئولان اداره ورزش و جوانان استان دیدار کرد تا روند توسعه این ورزش را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار همچنین نسبت به لزوم حمایت فدراسیون از ظرفیت‌های این رشته در استان‌های فعال نظراتی ارائه شد و بحث و تبادل نظراتی در این زمینه انجام یافت.

رشد چشمگیر ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اردبیل مشهود است

مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی صبح امروز در این نشست اظهار داشت: رشد چشمگیر ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان اردبیل کاملاً مشهود است و این موضوع نشان از مدیریت مناسب و همکاری شایسته پیشکسوتان این عرصه است.

وی با اشاره به  این که با همکاری و همدلی موفقیت‌های شایسته‌ای را تاکنون کسب کرده‌ایم گفت: فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از این رشته در استان‌های فعال حمایت همه‌جانبه می‌کند تا مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ادامه داد: اهمیت به وضعیت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل جزو اهم مواردی است که در توسعه همگانی ورزش‌های زورخانه‌ای نقش‌آفرینی می‌کند و نیاز است در این زمینه همگان و مسئولان ذی‌ربط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

راه‌اندازی نهضت ورزش زورخانه‌ای در استان اردبیل

در ادامه سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز بیان کرد: راه‌اندازی نهضت ورزش زورخانه‌ای در استان اردبیل جزو اهم مواردی است که این مجموعه به دنبال دارد و در این زمینه به عنوان معدود هیئت‌هایی که حاشیه ندارد وارد عمل شده‌ایم تا بتوانیم نتایج و خروجی‌های شایسته‌ای را به ارمغان آوریم.

بررسی ورزشگاه‌های عربستان برای میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027برگزاری نشست تخصصی کمیسیون ورزش و جامعه فعال کمیته ملی المپیکاستاندار قزوین:‌ توسعه گردشگری درمانی و ورزشی در دستور کار مدیران قرار بگیرد

وی اظهار کرد: از هیچ حمایتی برای ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای دست برنمی‌داریم و تمام سعی و تلاش ما حمایت از هیئت‌های فعال استان است که در این زمینه تمام تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ پهلوانی یکی از اهم مواردی است که باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه با حمایت‌های همه‌جانبه به دنبال توسعه حوزه فرهنگی و ورزشی استان هستیم تا بتوانیم زیرساخت‌های این رشته‌ ورزشی را نیز ارتقا دهیم.

لزوم اجرای برنامه‌های زیرساختی برای توسعه ورزش زورخانه‌ای در اردبیل

محمد شهبازعلیزاده رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان اردبیل نیز ادامه داد: توسعه ورزش در استان اردبیل نیازمند تحقق برنامه‌های زیرساختی این رشته اصیل ایرانی است که در این زمینه در استان اردبیل اقدامات خوبی اعم از بازسازی زورخانه‌ها و تأسیس زورخانه‌های جدید محقق شده است.

وی با اشاره به این که توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان اردبیل بسیار حائز اهمیت و اساسی است بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی را در استان اردبیل توسعه بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

شهبازعلیزاده ادامه داد: امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه ما را در تحقق اهداف توسعه‌ای رهنمون شوند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر با رفع مشکلات مربوطه موانع موجود را برطرف‌سازی کرده و برنامه‌های اساسی برای دستیابی به آنان داشته باشیم.

کاظم شیرین‌زاده معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این باره گفت: با کمک بخش خصوصی به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در راستای اتمام پروژه‌های ورزشی هستیم که در این زمینه 11 پروژه در حال حاضر به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به این که اماکن ورزشی به مستأجران واگذار شده است بیان کرد: در این زمینه نیز با هدف صیات از اموال دولتی تمهیدات امنیتی در نظر گرفته شده است و نسبت به تعمیر و نوسازی اماکن ورزشی شهرستان‌ها پیگیری‌های لازم را به عمل آورده‌ایم.

انتهای پیام/138/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی زورخانه ای و پهلوانی ورزش و جوانان استان ورزش و جوانان ورزش زورخانه ای استان اردبیل استان های فعال توسعه ورزش همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده