Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:04:00 GMT

تولید نماهنگ «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و سوریه

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۳۰۷

تولید نماهنگ «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و سوریه

‍‍‍‍‍‍

رحیم قربانی مسئول گروه محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نماهنگی تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ در سطح ملی و بین‌المللی تولید شده است، ادامه داد: در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه تهران بزرگ اقدام به تولید نماهنگ و اثری فاخر در سطح ملی و بین‌المللی با عنوان «رایه النصر» با محوریت اجرای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله صلوات الله علیه بسیج تهران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با اشاره به عوامل این نماهنگ اظهار داشت: شعر نماهنگ رایه النصر توسط میثم حاتم سروده شد و آهنگسازی و تنظیم این اثر را هم استاد هادی آرزم بر عهده گرفته است. همچنین محمد تربتی طرقبه نیز کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

مسئول گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) با تاکید بر مشارکت کشورهای مقاومت در تولید این اثر اضافه کرد: در تولید این اثر ویژه علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله صلوات الله علیه گروه‌های همخوانی از عراق و سوریه هم در تولید این اثر حضور و همکاری داشته‌اند.

وی در خصوص محل‌های تصویر برداری این اثر بیان کرد: این اثر در کربلا و بین‌الحرمین ونیز حرم حضرت زینب سلام الله علیها تصویربرداری شده است. در ایران نیز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصویربرداری‌ها انجام گرفت و با هماهنگی با گروه‌های تواشیح کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان نیز گروه‌های نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین به اجرا پرداخته و تصویر برداری صورت گرفت.

قربانی در پایان با اشاره به نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده افزود: در تولید این اثر مؤسسه انوار رسول اعظم (ص)، مؤسسه ثقل الاکبر عراق، مرکز دارالشهدا للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و نیز اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

کد خبر 5108470

منبع: مهر

کلیدواژه: رحیم قربانی سپاه محمد رسول الله سپاه محمد رسول الله تهران سوریه دفاع مقدس گلزار شهدای کرمان انقلاب اسلامی ایران حرم حضرت زینب شهید ابومهدی المهندس کربلا قاسم سلیمانی مقاومت عراق شهادت حضرت زهرا س قاسم سلیمانی فعالیت های قرآنی حضرت زهرا س قرآن ایام فاطمیه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی فیلم بانوی بهشت عراق سازمان تبلیغات اسلامی رادیو قرآن پیامبر اکرم ص تولید این اثر محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • ببینید | نماهنگ فلسطین تنها نیست
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • نماهنگ فلسطین تنها نیست + فیلم
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»