Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:45:06 GMT

اولین همایش ملی «یادگیری سیار» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۳۹۴

اولین همایش ملی «یادگیری سیار» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «اولین همایش ملی یادگیری سیار؛ از نظر تا عمل» ۲۹ و ۳۰ بهمن ۹۹ ازسوی دانشگاه علامه‌طباطبایی و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مبانی نظری الگوهای طراحی محیط در یادگیری سیار، زیرساخت‌های فنی، فرهنگی و اجتماعی، بومی سازی ساحت تعلیم و تربیت در یادگیری سیار، سیستم‌های مدیریت یادگیری سیار، مزایا و چالش‌های یادگیری سیار، ملاحظات اخلاقی در یادگیری سیار … ازجمله اهداف این همایش جهت برنامه‌ریزی و رویارویی با این چالش جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش در دو بخش مجزا برگزار می‌شود:

الف- بخش مقاله نویسی: ارائه مقالات علمی آکادمیک

ب: تجربه زیسته: در بخش تجربه نگاری نیز تاکید بر ارائه تجاربی از یادگیری سیار توسط معلمان، مربیان، اساتید و مدیران می‌باشد که در آنها تجربیات از طریق روش‌های علمی هم‌چون اقدام پژوهی و سایر روش‌های تحلیل کمی و کیفی اعتبارسنجی شوند.

آخرین مهلت ارسال مقاله به این همایش ۳۰ دی ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی http://mlearning.atu.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5108067

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی یادگیری الکترونیک آموزش مجازی قاسم سلیمانی معرفی کتاب ترجمه رادیو مقاومت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نقد کتاب ادبیات جهان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تازه های نشر رایزنی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش تجدید چاپ ویروس کرونا یادگیری سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور