Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ضرورت فقرزدایی، تأمین مسکن مقاوم و پایدار گفت: در همین راستا فعالیت‌های مهمی در کشور از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه پاسداران، استانداری‌ها، بنیاد مسکن و صنایع انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 234 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان جنوبی استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در برنامه‌های فقرزدایی و توانمندسازی مددجویان اظهار داشت: مردم محروم قدرشناس هستند و اگر بر حکم وظیفه خدمتی هم به این خانواده‌ها با تکریم و احترام ارائه می‌شود، قدرشناسی آنها مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، فقرزدایی، تامین مسکن مقاوم و پایدار را یکی از برنامه‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: در این راستا فعالیت‌های مهمی در سطح کشور از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه پاسداران، استانداری‌ها، بنیاد مسکن و صنایع انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ساخت واحدهای مسکونی مددجویی در  شهر بیدخون شهرستان عسلویه با مشارکت پتروشیمی جم خبر داد و تصریح کرد: آغاز ساخت واحدهای مسکونی مددجویی با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی نشان می‌دهد شرکت‌های پتروشیمی در استان بوشهر برای رفع مشکل مسکن مددجویان این نهاد فصل تازه‌ای از همکاری با کمیته امداد را آغاز کرده‌اند.

ساخت 1000 واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر آغاز می‌شود استاندار بوشهر: 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود 3000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 230 واحد  مسکونی مددجویی در چهار شهرستان جم، عسلویه، کنگان و دیر با سهم 50 درصدی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی و کمیته امداد افزود: این پروژه‌ها طی یک سال احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

بختیاری با قدردانی از شرکت پتروشیمی زاگرس برای ساخت 4 واحد مسکونی ویژه ایتام شهر عسلویه خاطر نشان کرد: برای ساخت چهار واحد مسکونی با مشارکت شرکت پتروشیمی زاگرس و کمیته امداد در مجموع 720 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انعقاد تفاهم نامه مسکونی مددجویی کمیته امداد واحد مسکونی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال