Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@02:45:58 GMT

تردمیل خانگی و باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۱۹۰

تردمیل خانگی و باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

شاید شما هم از آن گروه از مردم هستید که درگیری‌های شغلی و مسائل مختلفی مانند کمبود زمان مانع فعالیت‌های ورزشی‌ موثر و مداوم شما شده است و در جست‌وجوی وسیله‌ای ورزشی هستید تا بتوانید با بهره‌گیری از آن در خانه سلامتی خود را حفظ کنید. - اخبار بازار -

شاید شما هم از آن گروه از مردم هستید که درگیری‌های شغلی و مسائل مختلفی مانند کمبود زمان مانع فعالیت‌های ورزشی‌ موثر و مداوم شما شده است و در جست‌وجوی وسیله‌ای ورزشی هستید تا بتوانید با بهره‌گیری از آن در خانه سلامتی خود را حفظ کنید، یا از اضافه وزن خود کم کرده، به تناسب اندام برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا شاید مدیر باشگاهی هستید و نیاز به خرید وسیله‌ای پرفایده و موثر و پرطرفدار در باشگاه برای افراد مختلف دارید. در هر دو صورت خرید انواع تردمیل برای شما گزینه بسیار خوبی ‌‌است و خرید تردمیل خانگی و باشگاهی یکی از بهترین وسیله‌های ورزشی و تمرینی را در اختیار شما یا اعضای باشگاهتان می‌گذارد تا روی آن به راه رفتن و دویدن بپردازید و حس خوب تمرین ورزشی و دستیابی به سلامت و تناسب اندام را تجربه کنید. فروشگاه هایپرجیم با خرید و فروش تردمیل امکان تهیه هر کدام از مدل‌های آن را برای شما فراهم کرده است.

تردمیل

انواع تردمیلی که تاکنون ساخته شده‌اند را از دو دیدگاه می‌توان تقسیم‌بندی کرد. دیدگاه نخست دسته‌بندی انواع تردمیل از نظر مصرف انرژی، و دیدگاه دیگر تقسیم‌بندی انواع تردمیل از نظر نوع کاربری است. از دیدگاه مصرف انرژی، انواع تردمیل به دو دسته تردمیل مکانیکی و تردمیل برقی تقسیم می‌شوند. در کنار تفاوت این دو نوع تردمیل در مصرف انرژی، تفاوت‌های دیگری نیز در آنها وجود دارد که به چند مورد از آنها اشاره می‌شود. انواع تردمیل مکانیکی برخلاف تردمیل‌های برقی موتور ندارند و حرکت دادن تسمه آنها با قدرت حاصل از راه رفتن و دویدن کاربران آنها ممکن می‌شود. به همین دلیل نیرویی که برای راه انداختن انواع تردمیل مکانیکی لازم است، زیاد است و ورزشکار باید انرژی و قدرت بیشتری برای حرکت دادن تسمه تردمیل به کار ببندد و به همین دلیل تمرین با تردمیل مکانیکی باعث مصرف انرژی و چربی‌سوزی بیشتر و رسیدن زودتر به وزن متناسب یا تناسب اندام و یا هدف‌های مورد نظر دیگر است؛ ویژگی دوم انواع تردمیل مکانیکی نداشتن سروصدای موتور در زمان تمرین است؛ ویژگی دیگر آنها اندازه کوچکشان که می‌توانند در هر فضای محدودی قرار بگیرند؛ یکی دیگر از مهم‌ترین برتری‌های انواع تردمیل مکانیکی که آن هم به دلیل بهره نگرفتن آنها از انرژی برق است، امکان قرار دادن آنها در هر فضایی مانند حیاط و بالکن و انبار است. استفاده از انواع تردمیل مکانیکی اشکال‌هایی هم دارد که ارتباط مستقیم با استفاده نکردن آنها از انرژی برق دارد. نداشتن کلیدهای عملکرد دیجیتال مانند کلید روشن و خاموش و خاموشی اضطراری، یکی از این اشکال‌هاست. اشکال دیگر تردمیل مکانیکی را می‌توان وارد آوردن فشار زیاد به ماهیچه‌ها و مفصل‌های پا دانست که برای افرادی که زانو درد دارند و یا با آسیب‌هایی در استخوان‌ها و مفصل‌های پا روبه‌رو هستند، مناسب نیست. تفاوت دیگر تردمیل مکانیکی با تردمیل برقی در قیمت تردمیل مکانیکی است که پائین‌تر از قیمت تردمیل برقی است. خرید و فروش تردمیل مکانیکی از فروشگاه هایپرجیم و یا هر فروشگاه وسایل ورزشی دیگر ممکن است. نوع دیگر از انواع تردمیل که تردمیل‌های برقی هستند و در سال‌های کنونی در هر جایی به چشم می‌خورند، به دو دسته تقسیم می‌شوند که یکی از آنها تردمیل باشگاهی و دیگری تردمیل خانگی است که در زیر به معرفی هر یک از آنها پرداخته می‌شود. هر دو نوع تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی دارای ساختار مشترکی هستند، هر دو تفاوت‌هایی در اجزاء خود با دیگری دارند، و هر دو در فروشگاه هایپرجیم به فروش می‌رسند.

تردمیل باشگاهی

انواع تردمیل باشگاهی از بدنه و موتور و نمایشگر تشکیل شده‌اند. ساختار بدنه انواع تردمیل باشگاهی همانند تردمیل خانگی، اما سنگین‌تر، محکم‌تر، و قدرتمندتر است. خرید تردمیل باشگاهی برخلاف خرید تردمیل خانگی برای انواع باشگاه‌های کوچک و بزرگ صورت می‌گیرد و در باشگاه‌های ورزشی افراد مختلف با قد و وزن‌های گوناگون و با قدرت پاهای متفاوت بر روی تردمیل به دویدن می‌پردازند؛ پس انواع تردمیل باشگاهی باید ساختاری محکم و قدرتمند داشته باشند تا بتوانند در برابر فشاری که از گام‌های شخصی با بالاترین ظرفیت وزنی که برای تردمیل باشگاهی در نظر گرفته شده است برآیند. موتور هر تردمیل باشگاهی انرژی مورد نیاز برای حرکت دادن تسمه آن را تامین می‌کند و موتور یک تردمیل باشگاهی باید قدرت تحمل سنگین‌ترین و سریع‌ترین گام‌ها را بر روی آن فراهم سازد، ازین‌روست که باید بیشترین توان و قدرت ممکن برای آن پیش‌بینی شده باشد؛ پس در خرید تردمیل باشگاهی این نکته نیز باید در نظر گرفته شود. نمایشگر انواع تردمیل نیز قسمتی مهم از هر تردمیل برقی باشگاهی و خانگی است، اما توانائی کمتر یا بیشتر آن چندان نقشی در کیفیت تمرین روی تردمیل ندارد و قابلیت‌های اضافه‌ای در اختیار کاربر می‌گذارد که او را از چگونگی فعالیت خود آگاه می‌کند و همچنین می‌تواند او را تشویق به ادامه تمرین کند. در خرید تردمیل باشگاهی نمایشگر نقش مهمی بازی می‌کند. نمایشگر بسیاری از انواع تردمیل باشگاهی و خانگی زمان تمرین کاربر، مسافت پیموده شده، کالری سوزانده شده، سرعت راه رفتن و دویدن، و همچنین تعداد ضربان قلب کاربر را در دقیقه نشان می‌دهند. قیمت تردمیل باشگاهی نیز نکته دیگری در توضیح ویژگی‌های تردمیل باشگاهی است. بر اساس آنچه گفته شد ساختار مقاوم‌تر انواع تردمیل باشگاهی یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت تردمیل باشگاهی است. قدرت موتور بالا نیز تکنولوژی برتر و موتور قدرتمندتری را می‌طلبد که در قیمت تردمیل باشگاهی موثر است. نوع سیستم برق انواع تردمیل باشگاهی نیز معمولا برق پرقدرت و متناوب AC است، و آن نیز روی قیمت تردمیل باشگاهی تاثیرگذار است. در کل می‌توان گفت در مقایسه قیمت تردمیل خانگی با قیمت تردمیل باشگاهی در شرایط یکسان، قیمت پائین‌تر همیشه از آن تردمیل خانگی است. خرید و فروش تردمیل باشگاهی و خانگی از برندهای گوناگون و با قابلیت‌های مختلف در فروشگاه هایپرجیم انجام‌ می‌گیرد

تردمیل خانگی

انواع تردمیل خانگی نیز ساختاری تشکیل شده از بدنه و نمایشگر و موتور تردمیل دارد. خرید تردمیل خانگی برخلاف خرید تردمیل باشگاهی که برای یک محیط عمومی صورت می‌گیرد و تردمیل در دسترس افراد مختلف قرار می‌گیرد، برای یک یا چند نفر از اعضای یک خانواده و در محیطی خصوصی است؛ به همین دلیل نیز خرید تردمیل خانگی با توجه به وزن و قد افراد یک خانواده انجام می‌پذیرد و نیازی به در نظر گرفتن عامه مردم برای استفاده از آن نیست. ساختار بدنه انواع تردمیل خانگی نیز مانند تردمیل باشگاهی از فلز و تسمه لاستیکی تشکیل شده، اما میزان استحکام و قدرت آن از تردمیل باشگاهی پائین‌تر، و وزن آن نیز کمتر است. سبک‌تر بودن و مقاومت پائین‌تر تردمیل خانگی نیز دلیلی بر پائین‌تر بودن قیمت تردمیل خانگی در شرایط همانند در مقایسه با قیمت تردمیل باشگاهی است. پائین‌تر بودن قدرت موتور انواع تردمیل خانگی از تردمیل باشگاهی هم در عین حال که نیروی لازم را برای فعالیت اعضای خانواده فراهم می‌سازد، قیمت تردمیل خانگی را پائین‌تر می‌آورد. برق استفاده شده در انواع تردمیل خانگی نیز معمولا جریان برق مستقیم DC است که آن هم در پائین‌تر آوردن قیمت تردمیل خانگی موثر است. هر دو نوع تردمیل خانگی و باشگاهی در داشتن نمایشگر LCD و یا LED مشترک هستند و همه شاخص‌هایی که در نمایشگر تردمیل باشگاهی به نمایش در می‌آید، در نمایشگر تردمیل خانگی نیز می‌تواند به نمایش درآید. مواردی مثل سرعت، مسافت، کالری، زمان، و تعداد تپش قلب کاربر. خرید تردمیل خانگی خود را نیز با اطمینان از گارانتی و اطمینان محصول از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید که خرید و فروش تردمیل را در انواع مختلف به عهده دارد.

ویژگی دیگر مشترک بین انواع تردمیل باشگاهی و خانگی، قابلیت شیب‌دار کردن آنهاست که سطح تسمه تردمیل را از حالت افقی درمی‌آورد و حالتی شبیه به سربالایی به آن می‌دهد و راه رفتن و دویدن روی آن را سخت‌تر می‌کند، و درنتیجه مقدار چربی‌سوزی و مصرف انرژی را بیشتر می‌کند. مقدار شیب تردمیل در مدل‌های مختلف از 1 تا 20 درجه می‌تواند تغییر کند. گوش دادن به آوای موسیقی و دیدن فیلم نیز در نمایشگر تردمیل خانگی یا باشگاهی ممکن است. برنامه‌های از پیش تعیین شده نیز قابلیت مشترک در هر دو نوع تردمیل باشگاهی و خانگی است و بر اساس آنها می‌توان مقدار کالری مشخصی را در زمان خاصی و در هنگام راه رفتن با سرعت‌ها و شیب‌های مختلف سوزاند.

خریدو فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم:

خرید و فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت‌های سازنده آنها همراه است و فروشگاه هایپرجیم دو شیوه فروش را در اختیار شما می‌گذارد که هر کدام از آنها برتری‌های ویژه خود را دارد. خرید مستقیم از فروشگاه هایپرجیم باعث می‌شود شما دستگاه را از نزدیک ببینید و ما نیز شما را، و اگر دچار وسواس در انتخاب هستید، انتخاب خود را با اطمینان انجام دهید. خرید اینترنتی تردمیل باشگاهی و خانگی نیز فرستادن و نصب رایگان آن را برای شما به ارمغان می‌آورد. و البته در هر دو صورت گارانتی و خدمات پس از فروش کالا شامل حال شما خواهد شد.

برای خرید تردمیل به سایت تردمیل آنلاین متعلق به فروشگاه بزرگ هایپرجیم مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com/

"این مطلب تبلیغاتی است"

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تردمیل باشگاهی و خانگی انواع تردمیل باشگاهی انواع تردمیل خانگی راه رفتن و دویدن مصرف انرژی پائین تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی