Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری در دیدار با  بزرگان و معتمدین طایفه ناروئی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان  ضمن قدردانی از حضور بزرگان طایفه ناروئی و دیگر همراهان این قوم بزرگ در استان سیستان و بلوچستان، بیان داشت : طایفه نارویی بزرگان زیادی را دل خود پرورش داده و در جای جای استان پهناور استان وحتی در نقاط مختلف کشور نیز حضور فعال و گسترده ای در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دارند جا دارد از همراهی و همکاری این قوم با نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار استان  قدردانی کنیم.
این مقام ارشد انتظامی بر اهمیت استفاده از ظرفیت بزرگان ، معتمدان در توسعه امنیت پایدار، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدین محلی همچون بهره گیری از ظرفیت طایفه ای چون "ناروئی" در توسعه و تقویت مشارکت های مردمی در پیشگیری از جرایم برای فرماندهی انتظامی استان بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی بزرگان و معتمدان طوایف و قومیت ها در استان را از اقشار تاثیر گذار و مهم در جامعه دانست و افزود: پلیس همواره تلاش دارد و داشته تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه ضمن تقویت در پایداری امنیت به بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی پایان دهد.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر برنامه های پلیس برای برگزاری جلسات متعدد با بزرگان ،معتمدان ، ریش سفیدن و جوانان طوایف بر همفکر ی بیشتر ، خاطر نشان کرد :امیدواریم  با استفاده از این ظرفیت مهم گام های بیشتری در آینده برداریم و با این تلاش ها بتوانیم در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان که هیچ گونه تفاوتی بین طوایف و قومیت ها در بهره بردن از امنیت پایدار استان نیست، در بین جامعه موثرتر واقع شویم .

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امنیت توسعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان