Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم جعفری گفت: بحث واردارت واکسن کرونا ربطی به تصویب یا عدم تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم جعفری، نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس نهم در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: بحث واردارت واکسن کرونا ربطی به تصویب یا عدم تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد و اینکه افرادی بخواهند به بهانه‌های کوچک، تحلیل‌هایی ارائه دهند که این تحلیل‌ها مبنای کار تصمیم‌گیران قرار گیرد، به منافع استراتژیک و بلندمدت نظام آسیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا به امروز فعالیت‌های آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در ایران فقط جنبه جاسوسی داشته و با تصویب FATF مابقی اطلاعات هسته‌ای و نظامی و گردش مالی کشور به طور شفاف در اختیار آنها قرار خواهد گرفت؛ لذا این مسئله کاملاً به دور از حکمت است و ارتباط دادن قضیه واردات واکسن کرونا به کشور و تصویب FATF خیلی سنجیده و بجا نیست.

عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم با بیان اینکه دولت باید در این چند ماه باقی‌مانده از عمر خود از فرافکنی و گمراه کردن افکار عمومی دست بردارد، گفت: دولت نباید کاری کند که ملت ایران برای همیشه از حقوق و منافع خود در جهان محروم شود و خسارات بسیاری در حوزه اطلاعات نظامی و هسته‌ای به کشورمان وارد شود.

جعفری درباره عدم اعتماد به واکسن تولیدشده توسط غرب بیان داشت: جنبه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی واردات واکسن کرونا برای ما اهمیت دارد. به عنوان مثال در قضیه واردات خون‌های آلوده از فرانسه به کشور آسیب جدی وارد شد؛ لذا آیا دولت می‌تواند تضمین دهد که غرب در قضیه فروش واکسن کرونا به کشور شیطنت دیگری نخواهد انجام داد؟ من احساس می‌کنم که مواد به کار رفته در واکسن کرونا براساس ملت‌های مختلف، متفاوت باشد و از کجا معلوم که بعداً آنها به عقیم‌سازی یک ملت اقدام نکنند؛ بنابراین ضروری است که نسبت به استفاده از واکسن ضدکرونای تولیدشده توسط غرب احتیاط کرد و باید مدنظر قرار داد که حتی فرانسه هم نسبت به واکسن تولیدشده توسط آمریکا و انگلیس اعتماد ندارد، پس ما هم نباید خیلی به آنها اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه دولت باید به حکمت حکمرانی بازگردد، یادآور شد: دولت وقتی قرارداد بین‌المللی را امضا می‌کند، هر دولتی بعد از او هم برسر کار آمد باید به آن عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واکسن کرونا تصویب FATF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت