Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون ساز آنلاین که در این روزهای کرونایی عصای دست معلم‌ها و مدارس شده‌اند، فناوری جدیدی نیستند. - اخبار بازار -

آزمون ساز آنلاینکه در این روزهای کرونایی عصای دست معلم‌ها و مدارس شده‌اند، فناوری جدیدی نیستند. مدت‌هاست که کسب و کارها در حال استفاده از نرم افزارهای آزمون ساز و فرم ساز آنلاینهستند و حالا مدارس و مجتمع‌های آموزشی در حال چشیدن طعم این فناوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانه امتحانات کاغذی و تیک زدن روی فرم های کاغذی حضور و غیاب مدت‌هاست به سر آمده و حالا آزمون سازهای آنلاین به واسطه شرایط موجود پذیرای طیف گسترده‌تری کاربر از معلمان ابتدایی گرفته تا اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند.

پرس‌ لاین، نرم افزار فرم ساز و آزمون ساز آنلاین رایگانی است که به دلیل سهولت کاربری فوق العاده، پشتیبانی قوی و زیرساخت پایدار، سال‌هاست زبانزد کسب و کارها شده است و اکنون 1 سالی می‌شود که با افزودن امکانات ویژه‌ای بستر آزمون آنلاین را نیز فراهم کرده است؛ به گونه‌ای که به سرعت مورد استقبال مدارس، مجتمع‌های آموزشی و موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها قرار گرفته است

آزمون ساز آنلاین پرس لاین این امکانات را رایگان و با تخفیف ویژه به شما می‌دهد:

ساخت آزمون آنلاین فقط با چند درگ و دراپ ساده (رایگان)تنظیم مدت زمان پاسخ‌دهی/تایمر به آزمون آنلاین (رایگان)تنظیم زمان و تاریخ شروع و پایان خودکار آزمون آنلاین(رایگان)محاسبه خودکار نمره آزمون آنلاین برای هر آزمون‌دهنده (تخفیف ویژه)ارائه کلید بلافاصله بعد از اتمام آزمون (تخفیف ویژه)بدون محدودیت در تعداد آزمون آنلاین (رایگان)استفاده از معماری و فناوری‌های روز دنیا جهت پایداری در برگزاری همزمان هر تعداد آزمون آنلاین (رایگان)امکان شرکت یکبار برای هر آزمون‌دهنده (تخفیف ویژه)امکان اطلاع‌رسانی نمره آزمون‌دهنده به اولیا، معلمان و آزمون‌دهنده (تخفیف ویژه)ارائه گزارش‌های تحلیلی، آماری برای مدیران و معلمان مدرسه (رایگان)تصادفی‌سازی نمایش سوال‌های آزمون آنلاین (رایگان)تصادفی‌سازی گزینه‌های سوال‌های چند‌گزینه‌ای در آزمون آنلاین (رایگان)مکانیزم‌های پیچیده جهت جلوگیری از تقلب آزمون‌دهنده در فضای وب (رایگان)طراحی آزمون آنلاین به زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی(رایگان)انتشار آزمون آنلاین از طریق واتساپ، تلگرام، پیامک، سایت مدرسه، دانشگاه و غیره (رایگان)ارائه خدمت پشتیبانی از طریق تلفن، چت و ایمیل (رایگان)ارائه سطوح دسترسی برای مجتمع‌های آموزشی، موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها (تخفیف ویژه)ارائه کارنامه اختصاصی به ازای هر آزمون‌دهنده (رایگان)تنظیم نمره‌دهی روی سوال‌های تستی و تشریحی (تخفیف ویژه)

کاربران پرس لاین نه تنها به امکانات آزمون ساز آنلاین دسترسی دارند بلکه می‌توانند از طیف متنوعی از امکانات فرم ساز و نرم افزار نظرسنجی آنلاین پرس لاین نیز «بدون پرداخت بیشتر و هیچ گونه محدودیت» استفاده کنند. این ویژگی منحصر به فرد که در دیگر آزمون سازهای آنلاین قابل مشاهده نیست، باعث شده تا مدارس و مجتمع‌های آموزشی علاوه بر آزمون آنلاین، فرم ثبت‌نام و پیش‌ثبت‌نام مدارس، فرم ثبت‌نام سرویس مدرسه، انتخابات شورایی دانش‌آموزی، نظرسنجی اولیا، نظرسنجی اردوها و نشست‌های آموزشی،‌فرم ثبت‌نام معلمان، فرم نظرسنجی از معلمان،‌ فرم حضور و غیاب و … را با پرس‌لاین به راحتی، سریع و ارزان تولید و منتشر کنند و از مزایای دیجیتالی‌کردن رویه‌ها و روتین‌های جاری مدرسه و مجتمع آموزشی بهره برند.

برای تسهیل استفاده در پرس‌لاین انواع نمونه فرم آنلاین ویژه مجتمع‌های آموزشی و مدارس به صورت پیش‌ساخته در دسترس است و تنها با یک کلیک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با پرس‌لاین انجام دهید: انواع حضور و غیاب‌ها، انواع نظرسنجی‌های معلمان، اولیا و دانش‌آموزان، انواع آزمون و مسابقه فوق برنامه،‌ انواع ارزیابی عملکرد و نظرسنجی تدریس، انواع انتخابات انجمن‌ها و شوراها، انواع نظرسنجی و دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها، شکایات و بازخورد والدین و معلمان

پرس‌لاین نرم افزار آزمون ساز آنلاین و رایگانی است که بدون محدودیت در نوع، تعداد و زمان برگزاری آزمون آنلاین می‌توانید از آن استفاده کنید. مدارس و مجتمع‌‌های آموزشی همواره از تخفیف‌های ویژه پرس‌لاین می‌توانند استفاده کنند و با فرم ساز و نرم افزار نظرسنجی آنلاین پرس‌لاین فراتر از آزمون آنلاین را تجربه کنند. همین حالا رایگان شروع کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزمون ساز آنلاین مجتمع های آموزشی آزمون آنلاین آزمون دهنده تخفیف ویژه نرم افزار پرس لاین فرم ساز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • خشونت در چهاردیواری‌های بدون شاهد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق