Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: در جهت ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی و ملی در سطح ملی و بین المللی تلاش خواهم کرد.

محمد تقی امیری خراسانی در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه ها و اهداف خود در این فدراسیون اظهار کرد: هیات های استانی چون بازوان اجرایی هستند و در سیاست گذاریها و تصمیم گیریها نقش بسزایی دارند، در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون از تجربیات آنها بهره خواهم برد و توجه ویژه ای به هیات های استانی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور شما در فدراسیون پرورش اندام به عنوان سرپرست مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، افزود: انتخابات این فدراسیون ۱۳ دی برگزار می شود و با تعیین ریاست فدراسیون پرورش اندام، من رسما کار خود را در فدراسیون ورزش روستایی آغاز می کنم.


خراسانی با بیان این که برای موفقیت در ورزش روستایی نیاز به همگرایی و هم افزایی داریم، تصریح کرد: از تجربیات تمام دوستان که برای این فدراسیون زحمت کشیدند استفاده خواهم کرد.


وی همچنین با اشاره به ترویج بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی، افزود: مهم ترین برنامه این فدراسیون معرفی و ترویج بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی است، متاسفانه برخی کشورها فرهنگ ما را به نام خود ثبت می کنند که جای تاسف دارد. وظیفه ما است که در ترویج رشته های بومی و محلی که برگرفته از فرهنگ کشور ماست در سطح ملی و بین الملل تلاش کنیم و گام های موثری برداریم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برای بانوان جامعه روستایی چه برنامه ای دارید، خاطرنشان کرد: تا جایی که در چارچوب عرف باشد برای پیشرفت بانوان روستایی تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سطح ملی و بین المللی بازیهای بومی و محلی بومی و محلی ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر