Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:35:56 GMT

مداحی و خدمات مورد نیاز مجالس ترحیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۷۴۹

مداحی و خدمات مورد نیاز مجالس ترحیم

با شیوع ویروس کرونا از اول اسفند ۹۸ و از دست دادن هموطنانمان بسیاری از عزیزان درگیر مراسم ترحیم و عزا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه آوا و نوا، همیشه فراهم کردن ابزار مجالس ترحیم جزو بخش های سخت است مخصوصا مهمترین قسمت یعنی هماهنگی مداحی در مراسم ختم که صاحبان عزا با اندوهی که پس از درگذشت عزیزانشان دارند کارهای ساده نیز بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند سالی است که با روی کار آمدن سایت های اینترنتی، انجام کارهای خدماتی، در رابطه با برگزاری مراسم ترحیم بسیار ساده شده است همیشه فراهم کردن تدارکات مجالس ترحیم جزو بخش‌های سخت است مخصوصا که مراسم ترحیم با اندوهی که پس از درگذشت عزیزان بر انسان تحمیل می‌کند کار های ساده را هم بسیار دشوار می‌کند.

شیوع بیماری کرونا، سبک زندگی بسیاری از افراد را تغییر داده و استرس‌های فردی و اجتماعی متعدد و ناگهانی ایجاد کرده‌است که یکی از این استرس‌ها عدم امکان برگزاری مراسم تشییع و ترحیم به صورت معمول است. از این رو  ترحیم آنلاین به منظور حمایت عاطفی و اجتماعی از این افراد، می‌تواند با توجه به شرایط موجود، راه‌ حل مناسب و موثری باشد.

اجرای مراسم ترحیم در بهشت زهرا

از لحظه فوت لزوما برای برگزاری مراسم ترحیم برنامه ریزی می‌شود و کار موسسات خدمات ترحیم ( گروه آوا و نوا ) برنامه ریزی و اجرای آن است.

نوع اجرا در بهشت زهرا معمولا به صورت مداحی خالی یا دشتی غمگین است که معمولا از زبان حال مرحوم می‌خوانند و روضه خوانی می‌کند  و به صورت دشتی و دشتستانی است. حتما قبل از گرفتن مراسم نمونه کار مداح رو مشاهد کنید. 

ارائه کلیه خدمات بهشت زهرا با گروه آوا و نوا

حساس ترین قسمت مراسم ترحیم اجرای آن سر مزار است. زیرا بازماندگان بسیار داغ دار هستند و از حساسیت بالایی در مراسم  سوگ مرحومشان دارند. پس بهتر است صاحبان عزا با قویترین مداح ها مراسم را اجرا کنند.

جهت اجرا از مراسم شام غریبان تا مراسم سالگرد بنا به سلیقه بازماندگان، مداحی یا خواننده عرفانی به همراه  گروه مداحی  ساز نی دف تار انجام می‌شود که می‌توان نمونه اجرای مراسم ترحیم عرفانی راه در سایت آوا و نوا مشاهد کرد.

گروه آوا و نوا همراه شما در طول اجرای مراسم ترحیم                                                                                                                                                        .

خبر خوب این است که گروه آوا و نوا با سابقه چندین ساله در حوزه اجرای مراسم ختم و مداحی و خدمات مراسم ختم فعالیت دارد بازماندگان  و صاحبان مراسم می‌توانند از لحظه فوت تا سالگرد با ما تماس بگیرند و به صورت رایگان در کمترین زمان مشاوره بگیرند. 

سایت ما برای مشاوره و تماس در برگزاری مراسم ترحیم

www.tarhimerfani.ir

تماس برای مشاوره رایگان با واتس آپ یا تلفنی

  ۰۹۱۲۵۷۲۹۱۱۳              ۰۹۱۹۵۷۲۹۶۱۶

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه آوا و نوا مراسم ترحیم مداحی با نی برگزاری مراسم گروه آوا و نوا اجرای مراسم مراسم ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری