Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ میزگرد «بررسی دستاوردها و پیام‌های حماسه ۹ دی» و «بررسی عوامل وقوع فتنه ۸۸» در خبرگزاری تسنیم استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در شرایطی که هنوز صندوق‌های رأی باز و شمارش نشده بود، دو تن از کاندیدای ریاست جمهوری به سخنرانی پرداختند و خود را پیروز قطعی انتخابات اعلام کردند!

همین توطئه و برنامه‌ریزی از قبل تعیین‌شده باعث شد که دشمنان قسم‌خورده نظام به میدان بیایند و به بهانه مطرح کردن مباحث انتخاباتی و دفاع از آرای مردم خیابان‌ها را به صحنه درگیری و اغتشاش تبدیل کنند و در همین بین سران فتنه نیز با هدف قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی، برهم زدن امنیت و فروپاشی نظام، آشوبگران را بیش از پیش تحریک می‌کردند اما مردم با بصیرت با خلق حماسه 9 دی در سال 88 برای همیشه آتش این فتنه را خاموش و جریان حق را از باطل جدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت و در روز 9دی ماه، میزگرد خبرگزاری تسنیم استان کردستان در مورد «بررسی دستاوردها و پیام‌های حماسه 9 دی» و «بررسی عوامل وقوع فتنه 88» با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، محرم وزیری عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد سنندج و رضا زکی‌زاده ناظر مجمع عالی بسیجیان استان و استاد دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این میزگرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه نهم دی ماه 88 روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: حماسه 9 دی‌ماه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شاخص و ماندگار است.

وی گفت: در خردادماه سال 88 شاهد انتخابات با شکوه و کم‌نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی و توفیقات متعدد در منطقه خاورمیانه بودیم اما سران فتنه که چشم دیدن آن را نداشتند، پس از اعلام نتیجه انتخابات، با همکاری خارج‌نشینان، سناریونویس و کارگردانان فتنه با همراهی گروهک‌های ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان و دختران فراری به میدان آمدند و شروع به اغتشاش و تخریب اموال بیت‌المال کردند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خاطرنشان کرد: سران فتنه بی چشم و حیا در سال 88 پس از چندماه اغتشاش، در اقدامی ننگین خیمه‌های عزاداران امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و به حضرت سیدالشهدا(ع) توهین کردند!

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 با سخنرانی گهربار و تاریخی خود آینده کشور را تغییر داد چرا که خون غیرت ملت به جوش آمد و همه مدافعان نظام در لبیک به فرامین معظم‌له به خیابان‌ها ریختند و اجتماعی را ایجاد کردند که بعد از رحلت حضرت امام(ره) بی‌نظیر بود.

سادات با بیان اینکه ملت ایران در سال 88 با خلق یوم‌الله 9 دی بساط فتنه‌گران را برچیدند، اظهار کرد: هرساله ملت ایران در این ایام به پاس گرامیداشت آن حماسه دور هم جمع شده و ضمن تجدید بیعت با حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گستاخی‌های سران فتنه را محکوم می‌کنند.

وی بیان کرد: نباید عوامل فتنه 88 را در افرادی همچون میرحسن موسوی و کروبی خلاصه کرد چرا که سران استکبار جهانی و قریب به 17 سفارت خارجی و رئیس جمهور آمریکا آنان را همراهی می‌کردند تا جائیکه اوباما به صراحت اعلام کرده بود که نباید فتنه‌گران و معترضان خیابانی را تنها گذاشت!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر اینکه پیام‌های حماسه 9 دی و عوامل وقوع فتنه 88 باید برای جوانان بازگو شود؛ هشدار داد: نباید خطر دشمن را دست کم گذاشت چرا که نظام سلطه هر لحظه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد و فتنه‌های بزرگی در راه است.

وی با بیان اینکه ایمان و معنویت در جامعه اسلامی بسیار عمیق و مردم سر نظام با هیچ کسی تعارف ندارند، یادآور شد: باید همه با هم، صاحبان قلم و اندیشه روی ترویج بصیرت اعتقادی، سیاسی و اقتصادی، بازدارندگی نظام و بازگوکردن پیام 9 دی در جامعه کار کنیم.

سادات در پایان سخنان خود با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم از رسانه‌های پویا و فعال استان است، گفت: جا دارد از زحمات مجموعه خبرگزاری تسنیم در اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه، به‌روز رسانی اخبار، نوآوری و رصد و پیگیری مشکلات مردم کردستان تشکر و قدردانی کنم.

محرم وزیری عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد سنندج نیز در این میزگرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به تحلیل و بررسی عواملی که منجر به خلق حماسه 9دی شد، پرداخت و اظهار داشت: صاحب‌نظران در عرصه سیاسی و فرهنگی نظرات خود را مطرح کرده و مقالات و کتاب‌های زیادی در این زمینه به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: در این روز جشن بلوغ فکری انقلاب و نظام اتفاق افتاد و همه دلسوزان و مدافعان نظام سران فتنه را به شکست وادار کردند.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد کردستان با یادآوری اینه در 9 دی، ندای هل من ناصر بلند نشد ولی فریاد لبیک یا حسین در سرزمین ایران اسلامی تا آسمان به گوش همه رسید؛ تصریح کرد: ملت ایران در سال 88 با راهپیمایی و حضور معنادار خود حمایت قاطع از نظام و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند که این راه به پشتوانه آموزه‌های مکتب علوی ماندگار شده است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم چرایی 8 ماه تنش و استرس در جامعه کشور را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، باید به بی‌بصیرتی و بی‌معرفتی خواص توجه کرد، خواصی که رنگ و لعاب اشرافی‌گری و تزویر سر و صورت آنان را پوشانده بود و در آن روزهای پر از التهاب چهره مزدور آنان برای همه مشخص و در 9 دی ماه مسیر حق از ناحق جدا شد.

وزیری با ابراز اینکه خوشبختانه مردم سراسر کشور در 9 دی ماه در لبیک به فرامین رهبری، ولایت‌مداری و پیروی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دنیا ثابت کردند؛ اظهار کرد: 9 دی روز خدایی، یوم الله و روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی و «نه گفتن» به سران فتنه و خواص بی‌بصیرت و آری گفتن به انقلاب بود که باید این واقعیت‌ها همواره برای مردم و جوانان بازگو شود.

‌‌ناگفته‌هایی از خیانت سران فتنه در سال88/ حماسه 9دی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد‌ + فیلمماموستا رستمی در گفت‌وگو با تسنیم: حماسه "9دی" توطئه سران فتنه را خنثی کرد

وی با یادآوری اینکه مردم در 9 دی حیله و مکر دشمنان را تشخیص و با حضور به‌موقع در عرصه پایبندی خود را به دنیا نشان دادند، عنوان کرد: این حماسه ماندگار حاصل آموزه‌های مکتب علوی بود که مردم به صورت عملی آن را نشان دادند.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد سنندج بیان داشت: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی عناصر خارج نشین و تفاهم کلی بین سران قدرت‌های سلطه بود که با تدابیر رهبری حکیمانه معظم‌له و بصرت مردم با شکست روبه‌رو شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در برابر مردم نجیب ایران اسلامی مسئول هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً استکبار جهانی برای ایجاد فتنه‌های جدید برنامه‌ریزی‌هایی داشته که باید همه با هم هوشیار و دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشیم و با اتحاد، وحدت و ایستادگی در برابر دست‌درازی دشمنان، اجازه تحقق اهدافشان را ندهیم.

وزیری با ادعای اینکه ولنگاری مدیریتی یک نوع فتنه است، ادامه داد: دشمن امروزه قصد داشته که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و یقیناً سران فتنه و حامیانشان در آن تأثیرگذار هستند، اما مردم خوب نقشه آنان را خوانده و بی‌توجهی مدیران و اوضاع اقتصادی که حاصل سوءمدیریت بوده را به نظام ربط نمی‌دهند.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد کردستان یادآور شد: «امروز ملت ایران بعد از 11 سال علی‌رغم شرایط کرونایی، باز بصیرت خود را نشان دادند و با حضورشان در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و نشان دادند این بصیرت همچنان باقی و پایدار است.

رضا زکی‌زاده ناظر مجمع عالی بسیجیان استان و استاد دانشگاه آزاد کردستان نیز در این میزگرد با بیان اینکه نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز شد، اظهار کرد: برخی خواص در فتنه 88 چهره واقعی خود را نشان دادند، سران فتنه در سال 88 عکس امام(ره) را پاره کردند و به امام حسین (ع) توهین کردند که الان هم دل ما از دست این‌ها داغدار است.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و رسانه‌های معاند برای سی‌ویکمین سال انقلاب برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بودند، گفت: آنان تنها امیدشان را به انتخابات سال 88 بسته بودند که پس از اعلام نتایج، به بهانه نارضایتی دنبال آشوب و اغتشاش بودند.

زکی‌زاده با یادآوری اینکه مردم در سال 88 نشان دادند که هر کسی در مقابل دین و نظام‌شان ایستادگی کند، با تمام وجود در مقابل آنها و خواسته‌هایشان می‌ایستند؛ تصریح کرد: 9 دی انقلاب رویش‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در کنار ریزش‌ها، یک‌سری نیروهای تازه و جوان همانند سال 57 به میدان آمدند و جانشان را در راه انقلاب تقدیم کردند.

وی مردم همیشه در صحنه و با بصیرت در سال 88 تحمل توهین به مقدسات را نداشتند و با حضور تاریخی خود فتنه را برای همیشه در درون خفه کردند؛ افزود: سران فتنه به اسم نخبه نقابی را به چهره زده بودند و پس از نتایج انتخابات همان سال، چهره پست و عریانشان را برای مردم و نظام مشخص شد.

ناظر مجمع عالی بسیجیان استان و استاد دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه 9 دی یک مرز بین انقلابی‌نماها و انقلابیون واقعی بود، تاکید کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که چهره پلید و اهداف سران فتنه برای جامعه بازگو شود تا جوانان بیشتر آنان را بشناسند.

زکی‌زاده یادآور شد: مردم در 9 دی با تمام وجود از نظام و رهبری دفاع کردند که باید این حماسه ماندگار برای همیشه زنده بماند.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد خبرگزاری تسنیم انقلاب اسلامی استان کردستان برنامه ریزی نشان دادند حماسه 9 دی سران فتنه ملت ایران زکی زاده دی ماه فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد، گفت: امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی در اشخاص و درون جریانات سیاسی کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند