Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@18:16:49 GMT

ماجرای سر بریده در سطل زباله

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۰۰۶۴

ماجرای سر بریده در سطل زباله

مرد ۴۵ ساله‌ای که در یک جنایت هولناک زن جوانی را با کارد میوه خوری در سیرجان به قتل رسانده بود، تسلیم پلیس شد. بنا بر این گزارش و براساس تحقیقات اولیه مشخص شد متهم عصر دوشنبه هنگام مصرف مواد روان گردان به علت توهم ناشی از مصرف مواد افیونی شیشه با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتول وارد کرد و در ادامه با یک کارد میوه خوری که به همراه داشت، پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر و صورت مقتول با قساوت تمام، سر او را جدا کرد و داخل یک کیسه پلاستیکی در سطل زباله انداخت! بنا بر این گزارش، کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته (ساعت حدود یک بامداد) در یکی از خیابان‌های شهر سیرجان، هنگام تخلیه سطل زباله با مشاهده یک کیسه مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دادند که با حضور نیرو‌های پلیس در محل مذکور بلافاصله تحقیقات ماموران در این باره آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال متهم به قتل خود را به نیرو‌های پلیس تسلیم و به ارتکاب این جنایت هولناک اعتراف کرد که در ادامه با همراهی مقام قضایی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی سیرجان به محل ارتکاب جنایت عزیمت کردند و صحت موضوع تایید شد.
این متهم به قتل که متاهل، دارای اعتیاد و سابقه کیفری است، در اظهاراتی گفت: دو روز پیش از این حادثه با مقتول که اعتیاد داشت در یک پارک آشنا شده است که پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتول، با او همراهی کرده و بعد از تهیه مواد مخدر برای مصرف به محل مخروبه‌ای رفته است.
دادستان سیرجان در این باره گفت: تاکنون هویت مقتول که زنی ٣٠ ساله است مشخص نشده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی او ادامه دارد.
قاضی محسن نیک ورز افزود:شایعات مطرح شده در خصوص این قتل و دیگر مطالب منتشر شده صحت ندارد و با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سربریده قتل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز