Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «جان‌پناه» تولید مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شبکه الجزیره قطر، به کارگردانی فرزاد جعفری که با موضوع کرونا در دست تهیه است، اوایل سال ۱۴۰۰ آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه موضوع این پروژه مستند کرونایی که فیلمبرداری آن ۷ ماه به طول انجامیده، آمده است: «با شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد افراد مبتلا به آن، بیمارستان نیمه‌تمامی در شهرری از طرف وزارت بهداشت برای بستری ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در نظر گرفته می‌شود و همزمان یک شرکت ساختمانی مسئولیت تکمیل این پروژه‌ را به عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد رئیس کارگاه این پروژه است. او موظف می‌شود ۲ طبقه از این بیمارستان را ظرف مدت ۲۰ روز آماده بهره‌برداری کند، اما این مساله جواد را با چالش‌های فراوانی مواجه می‌کند ...»

عوامل تولید مستند «جان‌پناه» عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: فرزاد جعفری، فیلمبرداران: گلاره کیازند و فرزاد جعفری، فیلمبردار دوم: علی جلالی، فیمبرداران آرشیو: امیرحسین کامیابی، مهران بیات و امیرحسین جهان‌تاب، صدابردار: نوید مهر، تدوینگران: سیمون ریچاردسون و کامبیز صفاری، تهیه‌کنندگان: گلاره کیازند، کامبیز صفاری، رضا پاکروان (AOK MEDIA HOUSE / SEETO PRODUCTIONS)، تولید مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شبکه تلویزیونی الجزیره، با همکاری شرکت چاوش راه بنا.

کد خبر 5108587 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد جعفری علی جلالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا شیوع کرونا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سینمای مستند قاسم سلیمانی تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی سریال ایرانی شبکه سه سیما ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه جشنواره سردار آسمانی حضور هنر ایران در جهان سینمای مستند فیلم سینمایی آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است