Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، یکی از مشکلات جدی بیمه در گذشته را یادآور شد و گفت: گلایه کشاورز از عدم پرداخت به موقع و با محاسبه غیر دقیق است که تلاش می‌کنیم این نواقص را در اجرا برطرف کنیم. - اخبار استانها -

اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با بیان اینکه در هر توسعه، باید توسعه پایدار را لحاظ کرد، اظهار داشت: در زمینه توسعه، مسایل زیست محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید سهم طبیعت در توسعه رعایت شود و بعد به دنبال توسعه باشیم، افزود: فعالیت‌های جهاد کشاورزی ملاحظات زیست محیطی و پیوست زیست محیطی دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه توسعه گلخانه‌ها را در راستای محیط زیست می دانیم، خاطر نشان کرد: معتقدم در راستای توسعه، سهم محیط زیست رعایت شود.

رونق بازارسیاه نهاده‌های دامی/ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: نهاده‌ها خارج از "بازارگاه" توزیع می‌شودخاوازی: صادرات محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته استمشاور وزیر جهاد کشاورزی: گردشگری کشاورزی در کشور دنبال می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیمه کشاورزی ریسک کشت را کاهش می‌دهد و کشاورزی را از معرض انواع آفات نجات می‌دهد، ابراز داشت: بیمه تنها روش کاهش ریسک است لذا در ساختار وزارت جهاد کشاورزی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی راه اندازی شد و بخشی از منابع از طریق مردم و بقیه با کمک دولتی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه بستگی به نوع محصول، پرداخت بیمه کشاورز فرق دارد، ابراز داشت: 50 درصد حق بیمه محصولات کشاورزی را دولت پرداخت می کند تا ریسک کشت محصولات مهم کاهش یابد.

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، یکی از مشکلات جدی بیمه در گذشته را یادآور شد و گفت: گلایه کشاورز از عدم پرداخت به موقع و با محاسبه غیر دقیق است که تلاش می‌کنیم این نواقص را در اجرا برطرف کنیم.

انتهای پیام /111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان

آفتاب‌‌نیوز :

فتح‌الله توسلی امروز با بیان اینکه کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران موجب گلایه کشاورزان استان شده است، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات قبلی حدود ۲۰ میلیون لیتر سهمیه سوخت تراکتور‌ها کاهش پیدا کرده و این موضوع مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد نموده است.

وی گفت: نمایندگان نیز در گلایه به این وضعیت در صحن علنی مجلس اقدامات ناهماهنگ وزارت نفت، جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را غیر قابل قبول دانسته و نسبت به ساماندهی این موضوع تأکید کردند.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس ادامه داد: کشاورزی که در این شرایط سخت اقتصادی در حوزه تولید فعالیت دارد نباید با معادله چندمجهولی مواجه شود و این وضعیت اصلا پذیرفتنی نیست.

 وی افزود: نباید چنین باشد که افرادی در پایتخت یک شبه تصمیم بگیرند سهمیه سوخت یک استان را کاهش دهند و مردم با مشکل و کمبود سوخت مواجه شوند.

توسلی اضافه کرد: پیرو پیگیری‌های انجام شده امروز جلسه‌ای در مرکز مکانیزاسیون جهاد کشاورزی با حضور مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پالایش نفت و سازمان بازرسی کشور تشکیل دادیم و دغدغه کشاورزان را مطرح کردم.

وی در این باره گفت: طی بررسی‌ها مقرر شد کمیته‌ای در اسرع وقت در وزارت جهاد کشاورزی در خصوص بررسی مجدد کاهش سهمیه سوخت کشاورزان تشکیل و اقدام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟