Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی طبس از جذب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پنج مورد سرمایه گذاری در راستای اجرای طرح نهضت گلخانه ای در این شهرستان طی ۹ ماه اخیر خبر داد.

«داوود بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در حوزه نهضت گلخانه ای شهرستان طبس حدود 25 نفر در حال حاضر در زمینه تولید محصولات مختلفی نظیر سبزیجات، صیفی جات و گل و گیاهان زینتی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی طبس در خصوص مزایای طرح نهضت گلخانه ای گفت: افزایش بهره وری، تولید محصولات خارج از فصل، ایجاد اشتغال و صرفه جویی در مصرف آب از مهم ترین مزایای اجرای این طرح در بخش کشاورزی است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مورد سرمایه گذاری در راستای اجرای طرح نهضت گلخانه ای در این شهرستان صورت گرفته است، افزود: در این راستا چهار هزار و 300 متر مربع از بخش گلخانه ای شهرستان طبس با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال آماده سرمایه گذاری است.

 

بخشایی در خصوص تسهیلات ارائه شده به متقاضیان اجرای طرح نهضت گلخانه ای بیان کرد: در سال گذشته در راستای اجرای این طرح تسهیلات یارانه دار با نرخ 7 درصد پرداخت شده بود و در سال جاری این تسهیلات با کارمزد 12 درصد و با دوره تنفس، مشارکت و بازپرداخت 7 ساله در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی طبس با اشاره به محدودیت های اجرای این طرح گفت: مشکلاتی مختلفی سر راه اجرای طرح نهضت گلخانه ای قرار دارد که می توان به تامین منابع آبی پایدار جهت احداث مجتمع گلخانه ای، نیروی کار متخصص و با تجربه اشاره کرد.

 

وی در پایان بیان کرد: هزینه بالای احداث طرح و سرمایه در گردش بالای مورد نیاز، عدم ثبات بازار و عدم خرید تضمینی محصولات تولیدی از دیگر مشکلات سر راه اجرای این طرح است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر جهاد کشاورزی طبس نهضت گلخانه ای سرمایه گذاری اجرای طرح نهضت گلخانه ای اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه