Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، علیرضا اسدی در همین رابطه بیان کرد: همچنین به رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای مسافر به ازای هرنفر ۶۰ میلیون ریال وام تسهیلات کرونایی پرداخت می‌شود .

وی شرط لازم برای پرداخت وام مذکور به شرکت‌های حمل و نقل جاده ای مسافر را بیمه بودن کارکنان و عدم تعدیل نیرو دانست و ادامه داد: شرط پرداخت وام مذکور به رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافر نیز دارا بودن کارت هوشمند فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی اعطای وام تسهیلات کرونایی را شامل تمامی شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافر( اعم از ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری) دانست و یادآور شد: پرداخت این وام از خردادماه سال جاری آغاز شده و تا کنون ۱۶ شرکت حمل و نقل مسافر جاده ای در استان، به ازای ۳۵ تن از کارکنان خود وام تسهیلات کرونایی ( به ازای هر تن ۱۲۰میلیون ریال) دریافت نموده اند.

وی افزود: همچنین طی این مدت ( از خرداد ماه سالجاری تاکنون) افزون بر یک هزار و ۱۳۰ راننده بخش ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر موفق به دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی شده اند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم در خصوص شرایط بانکی دریافت وام تسهیلات کرونایی بیان کرد: بهره وام مذکور ۱۲ درصد و بازپرداخت آن در اقساط ۲۴ ماهه است.

اسدی خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط برای بهره مندی از وام تسهیلات کرونایی می توانند به سامانه اینترنتی kara.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام و احراز شرایط آنان توسط مرجع ذی صلاح، از طریق سامانه پیام رسان برای مراجعه و دریافت وام خود به بانک عامل اطلاع رسانی می شوند.

۴۵ شرکت حمل‌ و نقل مسافر شامل ۴۳ شرکت داخلی و ۲ شرکت بین‌المللی در استان قم فعالیت می‌کند.

همچنین یک هزار و ۷۰۰ راننده حمل‌ونقل عمومی دارای مجوز و کارت هوشمند، چهار هزار و ۷۰۰ راننده باری و ۱۷۵ راننده وانت در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

۷۹۵ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر دراستان قم فعالیت می‌کند که از این تعداد ۲۵۷ دستگاه اتوبوس با میانگین سن ۱۳ سال، ۳۲۴ دستگاه مینی‌بوس با میانگین سنی ۲۲.۵ سال و ۲۱۴ دستگاه سواری کرایه با میانگین سنی ۱۱.۵ سال است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی قم حمل و نقل مسافری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی قم ویروس کرونا تسهیلات بانکی قم حمل و نقل مسافری بهداشت و سلامت اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای مسافر وام تسهیلات کرونایی نقل مسافر بخش حمل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای