Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:14:29 GMT

مستند تلویزیونی «ردپای سرو» در البرز تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۰۶۰۴

مستند تلویزیونی «ردپای سرو» در البرز تولید شد

سلیمان رستمیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بابیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را مستحکم‌تر کرد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا به دنبال از کار انداختن جریان مقاومت بودند.

وی اظهار داشت: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد تا این درخت تنومند با نثار خون شهدای والامقام به راهش در برابر استکبار و دشمنان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان افزود: شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که شهید سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نیست، بلکه او متعلق به همه مستضعفان و ملت‌های مظلوم جهان است و راهش همچنان پر رهرو ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بنیاد البرز پرداخت و گفت: با توجه به شرایط کشور عمده برنامه‌ها با محور تبلیغی و ترویج و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تولید مستند ردپای سرو ویژه دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرز گفت: این مستند به همت خادمان شهدا در بنیاد البرز و همکاری سیمای استان صورت گرفته و روایتی خواهد بود از دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم استان البرز که به‌محض آماده شدن از صداوسیما پخش خواهد شد.

رستمیان افزود: تولید انیمیشن سه دقیقه‌ای ویژه کودک و نوجوان جهت پخش در صداوسیما و فضای مجازی، تیزرهای استانی، تولید ۱۰ موشین گرافی و برگزاری شب خاطره روایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم البرزی از سردار سلیمانی به‌صورت زنده از فضای مجازی و برگزاری مراسم شب‌شعر توسط شاعران بومی و پنج نفر از شاعران ایثارگر از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد

گلباران گلزار شهدای مدافع حرم

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در ادامه تصریح کرد: جمع محدودی از بسیجیان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در کنار دیگر مسوولین استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مزار شهدای مدافع حرم را گل‌باران و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: برگزاری مراسم کوه‌پیمایی بسیجیان، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری پایگاه بسیج بنیاد البرز برگزار خواهد شد.

نامگذاری ۲ خیابان شهر کرج به نام شهدای مقاومت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از نام گذاری ۲ خیابان به نام شهدای مقاومت در کرج خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر کرج خیابان شهروز کرج و یکی از خیایان های محله حصارک کرج به نام شهدای مقاومت شهید «شهروز مظفری نیا» و «خسرو سلیمانی» نام گذاری خواهد شد.

وی افزود: اجرای چهار نمایش خیابانی با موضوع شهدای مقاومت و با محوریت سردار سلیمانی، طراحی پنج پوستر گرافیکی، تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در جلسه شورای اداری استان و اجرای تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است که به همت بنیاد و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز قاسم سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهادت سردار سلیمانی شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با مهمانان بپردازد.

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

کد خبر 6097126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق