Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، سفر خداحافظی «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تل آویو لغو شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش گزارش داده بود که مایک پنس قرار است چند روز مانده به پایان ریاست جمهوری ترامپ برای آخرین بار به تل آویو سفر کند.

 اواسط دسامبر ۲۰۲۰ رسانه‌ها گزارش دادند که مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قرار است ششم ژانویه سال آتی میلادی و برای یک سفر طولانی بین‌المللی آمریکا را ترک کند و علاوه بر اسرائیل به بحرین و لهستان هم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر آخر پنس به فلسطین اشغالی مربوط به ژانویه ۲۰۲۰ است که در نشست جهانی هولوکاست شرکت کرده بود.

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا با درخواست وکلای تیم حقوقی ترامپ برای همراهی با آنها به منظور عدم تایید پیروزی «جو بایدن» در جلسه شمارش آرای الکترال مخالفت کرد.

وکلای ۱۲ حامی جمهوری‌خواه ایالت تگزاس اعلام کردند که پنس به درخواست آنها برای پیوستن به تلاش‌ها جهت تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پاسخ نداده است.

لوئی گومرت روز دوشنبه به دادگاهی در تگزاس علیه مایک پنس شکایت کرد تا شاید بتواند آخرین تیر برای جلوگیری از پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا پیش از ۱۷ دی ماه را پرتاب کند.

در این دادخواست، گومرت به دنبال صدور حکمی در دادگاه است که معاون رئیس جمهوری را وادار می‌کند که آرای گزینشگران ایالت‌ها را نادیده بگیرد و در عوض تابلوی رقیب آن را بالا ببرد.

گومرت که این دادخواست را روز یکشنبه به دادگاه فدرال تگزاس ارائه داده است، معتقد است قانون اساسی صریحا متهم پنس را به عنوان فردی تعیین می‌کند که مشخص کند تا کدام مجموعه آرای گزینشگران انتخاباتی شمارش شوند یا آنکه به حساب نیایند.

به گفته تارنمای بلومبرگ، این شکایت آخرین دادخواست از پرونده‌های قضایی است که سعی در خنثی کردن رقابت ریاست جمهوری ۱۳ آبان دارد که در آن بایدن با بیش از هفت میلیون رای، ترامپ را شکست داد.

از نظر گومرت، معاون رئیس جمهوری باید بتواند نظرات قانونگذاران ایالتی تحت رهبری جمهوری‌خواهان در آریزونا، جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین را اعلام کند.

این در حالی است که ویلیام بار وزیر دادگستری مستعفی آمریکا در آخرین نشست خبری خود تصریح کرد هیچ مدرکی از فساد و تقلب گسترده در انتخابات به دست نیامده است که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد.

برچسب‌ها دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی مایک پنس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی مایک پنس دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی مایک پنس فلسطین اخبار کنکور مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده‌ایم، گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور بالاتر از ۶درصد است که بخش نفت و گاز در این آمار سهم بسزایی دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، محسن منصوری در حاشیه دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع کارگران گفت: اینجا سخن از افتخار است و کارگری با رزق حلال عجین شده است. امروز در نبرد بزرگ اقتصادی ما، نقش کارگران بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم از طرف رئیس‌جمهوری از شما کارگران قدردانی کنم که برای عزت و سربلندی ایران تلاش می‌کنید. امروز به استقلال کامل در حوزه نفت رسیده‌ایم و صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است که نقشی تعیین‌کننده در اقتصاد کشور دارد.

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری بیان کرد: در تلاش برای رسیدن به ظرفیت تولید روزانه ۴ میلیون بشکه هستیم و برای توفیق حداکثری، همه ابزارهای موردنیاز در دسترس است.

منصوری تصریح کرد: همه مؤلفه‌های موفقیت یکی از پس از دیگری در کشورمان جمع شده است تا هرچه زودتر به توفیق نهایی برسیم. امروز ایران به ظرفیت‌های خودش تکیه می‌کند و در بسیاری از امور به خودکفایی رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بازسازی تجهیزات صنعت نفت، مقدار تولید بیشتر از روزهای پیش از تحریم است، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ضربه‌زدن به این مملکت انجام می‌دهد.

برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست

معاون‌ اجرایی رئیس‌جمهوری افزود: برای ما همه عرصه‌ها مانند عاشوراست و مفتخریم بعد از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هرکجا میدان را به نیروی جوان، متعهد و متخصص داخلی داده‌ایم پیشرفت کرده‌ایم و هرکجا که نگاه به بیرون داشته‌ایم موفق نبوده‌ایم.

منصوری بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تلاش برای رفع مسائل بزرگ کشور هستند و این از افتخارهای صنعت نفت، جامعه کارگری و... است. در کنار این تلاش‌ها، توجه به محیط پیرامونی حائز اهمیت بوده و در صنعت نفت به مسئولیت‌ اجتماعی توجهی ویژه‌ شده است.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم