Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار بورسی را اینجا بخوانید آخرین اخبار ولپارس را از اینجا دنبال کنید!

 اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت لیزینگ پارسیان دو درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام لیزینگ پارسیان در آخرین معاملاتش به قیمت ۸,۴۱۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز حدود پنج درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۶۰میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۸,۴۱۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «ولپارس» به ۲۲۵میلیارد تومان رسید. حدود ۹۶درصد خریداران و فروشندگان این سهم حقیقی‌ها بودند.

ولپارس در ابتدا و انتهای بازار به صف فروش نشست و در این میان متعادل معامله شد. این نماد برای روز سوم با افت قیمت مواجه شد. همچنین حجم معاملات ولپارس نسبت به روز‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین عدم واریز وجوه فروش سهام عدالت، مشکل بی‌پایان سهامداران/ باوجود توقف فروش سهام عدالت، وجوه قبلی هنوز پرداخت نشده است شرط بازگشت سه بانک ملت، تجارت و صادرات به تابلو معاملات بازگشت امید به معاملات خودرو/ خودرو پس از سه روز سرخ پوشی به روند صعودی بازگشت شفاف‌سازی بانک دی درباره وضعیت نماد و افزایش سرمایه سهامداران «برکت» توجه کنند/ دوپینگ «برکت» با اخبار تزریق واکسن کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا بورس امروز لیزینگ پارسیان سهام لیزینگ پارسیان ولپارس ولپارس سهام عدالت بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز ولپارس وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا وضعيت بورس امروز اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس سهام ولپارس ليزينگ پارسيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر وررزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و  انشاالله همه تیم‌های ما از جمله دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آنا، سوم اردیبهشت ماه، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان  اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند