Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به دنبال سرقت گاردریل‌های اخیر، این بار سارقان به سراغ علایم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها رفته و به تابلو‌های هشدار دهنده هم رحم نکردند.

خادمی افزود: طی هفته اخیر ۴۰۰ تابلوی راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های (مهاباد سردشت و بوکان) توسط سارقان ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این معضل ایجاد اختلال‌هایی در تردد رانندگان وسایط نقلیه را به دنبال دارد، اضافه کرد: ارزش این میزان سرقت تابلو‌های راهنمایی و رانندگی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید

بازی با جان مردم به چه قیمت؟

قتل عام گاردریل‌های مهاباد/ سرقت‌ها تمامی ندارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: به رغم اینکه تاکنون چندین سارق تابلو شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند، اما باز هم شاهد وقوع این اتفاق در این شهرستان هستیم.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در مسیر‌های ارتباطی یکی از وظایف این اداره است که هر روز تعداد قابل توجهی از این علائم همچون نرده پل، پایه مسیر نما، تابلو‌های اخطاری، چراغ‌های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می‌رود.

خادمی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی و گشت زنی‌های شبانه ۳ سارق در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وجود علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد و نبود این علائم و دزدیده شدن آن‌ها به ویژه در شب تهدیدی جدی برای جان رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال تابلوی راهنمایی و رانندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال