Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابچه فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 در کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن اعلام دریافت کتابچه میزبانی کشورمان برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ از انجام این فرآیند مربوطه مطابق شیوه نامه‌های کنفدراسیون تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابچه میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ در حاشیه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و در مراسمی توسط سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و حیدر بهاروند، سرپرست و نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا شد.

بیشتر بخوانید: AFC: ایران و ۳ کشور دیگر نامزد میزبانی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: جام ملت های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد