Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «کامل الزیارات» تنها کتاب برجای مانده از تألیفات پرشمار ابن قولویه با ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان روانۀ بازار کتاب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «کامل الزیارات» تنها کتاب برجای مانده از تألیفات پرشمار ابن قولویه با ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان منتشر شد؛ کتابی مرجع که سرچشمه بسیاری از نقل‌ها در کتب حدیثی است و محدثین پیوسته آن را پیش چشم داشته، از آن به فراوانی بهره برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کتاب احادیث فراوان و پراکنده‌ای که در موضوع زیارت به ویژه زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) است، در چند محور از جمله؛ روایات مختلف درباره شهادت و پاداش زیارت مرقد مبارک امام حسین(ع)،‌ گریستن تمام مخلوقات برای آن‌حضرت،‌ نوحه‌سرایى جنّیان و پرندگان برای امام(ع) و نیز نفرین و لعنت کردن آنها در حق قاتلین حضرت،‌ ثواب گریه و اقامه عزا برای امام حسین(ع)،‌ زیارت امام حسین(ع) از جانب پیامبران و فرشتگان و چگونگی نماز و زیارت در حرم امام حسین(ع) گردآوری، تنظیم و ارائه شده است که در ترجمه، استاد انصاریان 108 مطلب خواندنی حول این محورها را در 740 صفحه برای مخاطبین خود ارائه می‌کند.

در این ترجمه سعی بر آن شده است که متن کتاب و ادعیه با سهولت بیشتر و همه فهم‌تر در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.  علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به محل نشر دارالعرفان به نشانی قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، کوچه 19، پلاک 27 مراجعه یا به صورت تلفنی با تماس با شماره تلفن‌های 09196522024 و 02537740427 دریافت و یا در نهایت از اینجا نشانی نمایندگی‌های این انتشارات را مشاهده و به صورت حضوری یا تلفنی کتاب را از آنان تهیه کنند.

انصاریان: سه وظیفۀ پدر نسبت به دختر که سپر آتش قیامت است / روایتی نبوی دربارۀ جایگاه حضرت زینب (س)برنامۀ سخنرانی شیخ حسین انصاریان در فاطمیه اولدرخواست جالب شیخ حسین انصاریان از امام رضا (ع)/ دعایی که برعکس مستجاب شد!پیام حجت‌الاسلام انصاریان در پی شهادت شهید فخری‌زاده/ از استکبار جهانی خبیث توقعی جز این نیستمجموعه آثار حجت‌الاسلام انصاریان با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسدحجت‌الاسلام انصاریان: ماجرای احترام عجیب پیامبر(ص) به جنازۀ کارگری ساده!شیخ حسین انصاریان تشریح کرد: داستان شنیدنی شتر داغ دیدهحجت الاسلام انصاریان تشریح کرد: گناهی که از کوه هم سنگین‌تر است2 خاطره شیخ حسین انصاریان از طیب حاج رضایی/ وصیت‌نامه‌ای که رژیم پهلوی را رسوا کرد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب شیخ حسین انصاریان کتاب شیخ حسین انصاریان حجت الاسلام انصاریان شیخ حسین انصاریان امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد