Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@20:42:01 GMT

پیام پوتین به بایدن، نتانیاهو و اسد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۱۰۴۱

پیام پوتین به بایدن، نتانیاهو و اسد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در پیام خود به جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به این نکته اشاره کرده که پاندمی کرونا ویروس و سایر چالش‌هایی که جهان در سال ۲۰۲۰ با آنها روبرو بوده نشان دهنده نیاز برای یک همکاری گسترده بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین همچنین ابراز اطمینان کرد که روسیه و آمریکا می‌توانند در تقویت ثبات و امنیت جهانی از طریق همکاری دو جانبه دخیل باشند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین برای نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا پیام تبریک سال نو میلادی ارسال و نسبت به توسعه و گسترش روابط دو جانبه بیشتر بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.

کرملین همچنین اعلام کرد، پوتین پیام تبرکی برای الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس نیز ارسال و بر تقویت روابط مینسک و مسکو تاکید کرد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین در پیام تبریک سال نوی میلادی برای مون جائه این، همتای کره جنوبی خود ابراز امیدواری کرد که سفری رسمی به سئول داشته باشد.

کرملین همچنین در بیانیه خود آورده، پوتین مشارکت بین اسرائیل و روسیه را در ثبات خاورمیانه در پیام تبریک خود به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد استقبال قرار داد و در پیام تبریکی برای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه عزم روسیه را برای ادامه سازش در بحران سوریه اعلام کرد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین به شی جینپینگ، همتای چینی خود سال نوی میلادی را تبریک گفت و به سطح بالای روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور اشاره کرد و در نهایت با ارسال پیام تبریک به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به وی گفت که دو کشور به همکاری موفق خود در عرصه دو جانبه و بین‌المللی ادامه می‌دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: رئیس جمهوری روسیه پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی