Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@05:29:56 GMT

دفتر تجاری زنجان در چهار کشور راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۱۴۷۶

دفتر تجاری زنجان در چهار کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی یگانه فرد ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از راه‌اندازی دفتر تجاری ئ میز تجارت اتاق بازرگانی استان زنجان در چهار کشور خارجی خبرداد، گفت: تمام تلاش اتاق بازرگانی زنجان شناسایی ظرفیت‌های خالی تولید و تولیدات در راستای توسعه صادرات استان می باشد.

وی اظهار کرد: طرح راه اندازی میز مشترک تجاری زنجان و ویتنام نیز عملیاتی شده است و دفتر در شهر هانوی استقرار پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: همکاری ها با سفارت ازبکستان در راستای سرمایه گذاری های مشترک در بخش پرورش ماهی و آبزیان، گلخانه، نساجی و خدمات فنی مهندسی صورت گرفته و این سفارت آمادگی دیدار با مقامات استان و حضور در استان زنجان اعلام کرده است.

یگانه فرد تاکید کرد: اتاق بازرگانی زنجان در کمیسیون مرتبط اتاق بین الملل با پاکستان عضو شده است.

وی افزود: همچنین همکاری مشترک با کنسولگری ایران در کربلا و مذاکره برای ایجاد دفتر در این شهر نیز در حال پیگیری و عملیاتی شدن است و پیگیر جلسه ای به صورت وبینار برای توسعه همکاری ها هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان در کمیسیون مرتبط اتاق بین الملل با پاکستان عضو شده و همچنین همکاری مشترک با کنسولگری ایران در کربلا و مذاکره برای ایجاد دفتر در این شهر نیز در حال پیگیری و عملیاتی شدن است.

یگانه فرد گفت: میز تجارت مشترک زنجان و هند نیز عملیاتی شده تا در راستای صادرات استان بهره برداری شود.

وی ابراز کرد: میز تجارت مشترک زنجان و هند نیز عملیاتی شده تا در راستای صادرات استان بهره برداری شود و موضوع شیلات و آبزی پروری به عنوان یکی از محورهای دیده شده در بحث صادرات ذیل نقشه راه تجارت استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و ظرفیت های صادراتی استان در این بخش نیز به صورت کارشناسی احصا شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، بر لزوم اهتمام بیشتر دستگاه های دولتی بر حضور نمایندگان خود در جلسات کارشناسی اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد و گفت: اتاق با همکاری گمرک اقدام به جذب یک مشاور در زمینه گمرک و ترخیص کالا نموده تا به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز تجار و فعالان اقتصادی در این زمینه را در اختیار آنها قرار دهد.

یگانه فرد از راه‌اندازی دفتر همکاری های مشترک در شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان با همکاری اتاق مشترک ایران و تاجیکستان خبر داد و گفت: با ایجاد این دفتر در بحث واردات خاک روی، نمونه‌های خاک از این کشور طی ۱۰ روزآینده به استان زنجان ارسال می شود.

وی از راه اندازی میز مشترک زنجان و عمان و راه‌اندازی دفتر تجاری در این کشور خبر داد و گفت: این دفتر در اختیار واحدهای تولیدی و صادراتی استان زنجان قرار خواهد گرفت تا توسعه صادرات به این کشور تسریع پیدا کند.

کد خبر 5108767

منبع: مهر

کلیدواژه: علی یگانه فرد اتاق بازرگانی زنجان تجارت قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه بصیرت ایام فاطمیه شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف شهرکرد اتاق بازرگانی زنجان استان زنجان راه اندازی یگانه فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

اجلاس دو روزه اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان با صدور بیانیه و تصویب توافقنامه‌ای از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان این اجلاس از تابلو نقاشی هنرمند اصفهانی استاد رضا بدرالسماء رونمایی کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاACDهستند.

کد خبر 749517

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود