Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در حکمی، علی محمد مؤدب را به عنوان «دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت» منصوب کرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی محمد مؤدب را به عنوان " دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت " منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این حکم آمده است.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی، جشنواره‌های مختلف را با همکاری نهادها، مؤسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می‌کند.

بر این اساس و بنا بر پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، به موجب این حکم شما را به عنوان " دبیر علمی جایزه ملی شعر قرآن و عترت " منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر عجل الله و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت هنرمندان متعهد و خلاق، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی باشیم که بی تردید پنجره‌ای به دریای لبریز از عشق و ارادت به ساحت مقدس قرآن کریم و عترت طاهره خواهد بود.

وی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع) می‌باشد که در مؤسسات علمی، فرهنگی و هنری متعدد به عنوان مدرس مشغول به فعالیت بوده است.

از جمله تالیفات وی می‌توان به عاشقانه‌های پسر نوح، روضه در تکیه پروتستان‌ها، دستخون، عطر هیچ گلی نیست، باز از عشق، مثنوی‌ها و… اشاره کرد.

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران، دبیر علمی کنگره عالی شعر دفاع مقدس استان تهران، عضو شورای مؤسس و هیأت علمی جشنواره شعر فجر، دبیر جشنواره شعر انقلاب، دبیر تحریریه فصلنامه شعر و… نیزاز جمله سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرآن و عترت علی محمد مودب وزارت ارشاد دبیر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی