Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید محسن فخری زاده تقدیر می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و مشارکت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید محسن فخری زاده به شرح زیر است:

فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ویژه تولیدکنندگان محتوا و بسترهای نشر با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید محسن فخری زاده

زمان:

از روز شنبه ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تا روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه مصادف با چلهمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده

موضوعات:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و محسن فخری زاده در تحقق تمدن نوین اسلامی

۲. نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در آرامش و ثبات جهان اسلام و منطقه‌ی خاورمیانه

۳. معرفی سبک زندگی، حسن خلق و اخلاق کریمانه ی سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و فخری زاده به مردم سراسر جهان

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ های #سرداران_مقاومت، #مرداخلاق و #مردمیدان، فعالیت موثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

توجه به نکات زیر برای شرکت در این فراخوان ضروری است:

۱. علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان می‌توانند از طریق عضویت در گروهی که برای این امر در پیام‌رسان داخلی بله به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz تشکیل شده است، تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت بارگذاری کنند.

۲. علاقه‌مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه‌ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می‌توانند ۵ محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.

۳. ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

کد خبر 465305

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان اعلام فراخوان شهید سلیمانی محسن فخری زاده ابومهدی المهندس فضای مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سردار حاج قاسم سلیمانی شهید ابو مهدی المهندس ابو مهدی المهندس محسن فخری زاده فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم