Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در حاشیه تحویل این مدرسه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این شرکت در قالب مسوولیت‌های اجتماعی مدرسه سه کلاسه را با زیربنای حدود ۱۲۰ مترمربع و با هزینه ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال احداث کرده است.

جهانگیر پورهنگ افزود: این شرکت در کنار مسوولیت تولیدی و عملیاتی نفت و گاز در منطقه غرب کارون به سازندگی و ساخت مکان‌های فرهنگی نیز توجه خاصی دارد و ساخت و تعمیر مدارس در دیگر روستاهای واقع در حوزه این شرکت را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث این مدرسه در روستای کم برخوردار آلبوبالدی هدیه از طرف شرکت نفت و گاز اروندان به مردم منطقه است.

پورهنگ گفت: با توجه به شرایط حاکم کرونایی سختی کار دوچندان شده و هم باید تمام پروتکل‌ها را رعایت کنیم و هم تولید را انجام دهیم؛ خیلی خوشحالیم در کنار همه این مشکلات توانستیم چنین کاری را انجام دهیم.

فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) خوزستان نیز در این آیین گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هستند؛با توجه به اهمیت آموزش و پرورش، احداث چنین اماکن فرهنگی به ویژه مدارس می‌تواند کمک شایانی در راستای فرهنگ‌سازی داشته باشد.

سردار پاسدار حسن حسین‌نژاد افزود: همکاران ما در بسیج سازندگی شرکت نفت وگاز اروندان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم داشته‌اند و در شرایط کرونایی ضمن توزیع بسته‌های معیشتی مرمت و تعمیر خانه‌های روستایی و احداث مدرسه را انجام داده‌اند.

برچسب‌ها خوزستان نفت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان نفت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خوزستان نفت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید