Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@03:13:32 GMT

رغد صدام: پدرم در دفاع از کشور کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۳۶۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه خبری الجزیره، رغد، دختر صدام در چهاردهمین سالروز اعدام پدرش با انتشار فایلی صوتی در توییتر گفت، پدرش و دو برادرش "عدی و قصی" در دفاع از کشور طی مقاومت در برابر حمله آمریکا به عراق کشته شدند.

وی در این فایل صوتی افزود، صدام رئیس جمهور قانونی عراق بود و تاریخ آغاز حمله‌ای که در روز نهم آوریل ۲۰۰۳ او را سرنگون کرد، به عنوان یک روز سیاه و ننگی برای بشریت باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رغد گفت: عراقی‌ها در مقاومت در برابر ذلت و استبداد از بزرگان خود الگو می‌گیرند و خواستار حقوق خود و آزادی در کشور و زندگی کریمانه در میهنشان هستند و شهدای زیادی را برای این هدف والا تقدیم کرده‌اند.

این توییت دختر صدام واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران توییتری به همراه داشت، برخی به ستایش صدام پرداختند و برخی گفته‌های دخترش را به تمسخر گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رغد صدام دختر صدام عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم

روی کین که پیش از این هم از هالند و سبک بازی اش انتقاد کرده بود و گفته بود هالند در سطح چمپیونشیپ است، این بار هم بعد از برد پرگل سیتی برابر وولورهمپتون و گلات هالند، از این مهاجم نروژی انتقاد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند