Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست نفت مسجد سلیمان مقابل پیکان اظهار داشت: شکست خیلی تلخی بود. علیرغم اینکه در طول هفته فرصت داشتیم و به بازیکنانمان هشدار داده بودم که این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان است. با شناختی که نسبت به تیم حریف و تفکرات سرمربی آن‌ها داشتم، می‌دانستم با برنامه بازی می‌کند و را‌ه‌ها را می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرایط آن‌ها طوری است که می‌توانند به هرتیمی گل و ضربه بزنند. با توجه به نفرات بلندقدی که جلو دارند و نفری که اوت بلند می اندازد. بچه‌های ما علیرغم اینکه زحمت کشیدند روز خوبی نداشتند. احساس می‌کنم بعد از بازی قبلی با ماشین سازی خوب ریکاوری نکردیم. در نیمه دوم افت بدنی داشتیم اما بازی پایاپای بود و هر تیمی می‌توانست برنده باشد. آن‌ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند و گل بزنند. به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری این مسابقه گفت: در مورد داوری نمی خواهم صحبت کنم چون این روزها در مورد این موضوع خیلی صحبت می‌شود. داور بازی با تجربه بود اما سروصدای نیمکت ما را خیلی درآورد. باید بریم فیلم بازی را ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پیکان نفت مسجد سلیمان مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند

ده روسی لیاقت سرمربیگری در رم را دارد و کارش را هم خوب انجام می‌دهد.

طرفداری | فرانچسکو توتی، اسطوره رم از پیشرفت دنیله ده روسی به عنوان سرمربی جالوروسی صحبت کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست صمیمی و هم‌تیمی سابقش در رم که هم‌اکنون هدایت این باشگاه ایتالیایی را برعهده دارد صحبت کرده و گفته که دوست دارد ده روسی در رم بماند.

امیدوارم او برای مدت طولانی در رم بماند. اول به خاطر اینکه او لیاقتش را دارد و دوم به این معنی است که او کارش را خوب انجام می‌دهد.

من برای آینده باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم رم دوباره به رقابت‌های مهم برگردد چون شهر و هوادارانش لیاقتش را دارند.

آینده رم؟ او مربی فوق‌العاده‌ای است و ما شاهد آن هستیم. اگر قرار بود مدیر شوم نمی‌دانم، در حال حاضر در رم ایده‌های دیگری دارند، انتخاب‌های دیگری می‌کنند و به من ربطی ندارد. در غیر این صورت اینجا نمی‌بودم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد